دکتر کاظمی آشتیانی در نشست مطبوعاتی اعلام کرد:10 تا 13 سهمیه المپیک 2012 لندن را کسب خواهیم کرد

سرپرست فدراسیون دوومیدانی در نخستین نشست خبری خود که پیش از اعزام تیم ملی ایران به نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شد اعلام کرد که 10 تا 13 سهمیه المپیک 2012 لندن را کسب خواهیم کرد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، دکتر محمد رضا کاظمی آشتیانی با بیان این مطلب افزود:‌ در مسابقات ژاپن هدف ما کسب سهمیه المپیک است اما هدف دیگری که آن را دنبال می‌کنیم رکوردشکنی‌های داخلی است. هدف ما در مسابقات بانوان این است که بتوانیم حداقل 2 خانم ورزشکارمان را المپیکی کنیم که امید ما برای مواد پرتاب وزنه و دوی 100 متر است البته کشورهای حوزه خلیج فارس ورزشکارانی از قاره آفریقا به خدمت گرفته‌اند اما ما به این مسائل دقت نمی‌کنیم و برای گرفتن سهمیه تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی در خصوص مسابقات آقایان هم ادامه داد: برای مسابقات آقایان 2 سهمیه المپیک پیش‌بینی کرده‌ایم که یکی در دوی سرعت و دیگری در مواد پرتابی است.
دکتر کاظمی آشتیانی ابراز امیدواری کرد که در مسابقات 4 سهمیه بگیریم که برای آقایان 2 سهمیه و برای خانمها 2 سهمیه مد نظر است.
سرپرست فدراسیون دو و میدانی افزود:‌ قول داده‌ام که هر ماه در مسابقات انتخابی المپیک یک سهمیه المپیک بدست بیاوریم و امیدوارم به این قولم عمل کنم.
دکتر کاظمی آشتیانی در خصوص اینکه برای مسابقات ژاپن چند مدال را پیش‌بینی می‌کند، ادامه داد: با شرایطی که ژاپن و ورزشکاران قدرتمندش در این مسابقات دارند تصورش مشکل است که بگویم در ژاپن چند مدال می‌گیریم اما قول می‌دهم در این مسابقات بهترین نتیجه را بگیریم. بهترین نتیجه، بیشترین تعداد مدال نیست باید ببینیم عملکرد ورزشکارانمان پیش از این چه بوده و در این مسابقات چه خواهد بود و من قول می‌دهم که در این مسابقات بهترین عملکرد را داشته باشیم.
۱۳ تیر ۱۳۹۰ ۱۲:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.