گزارش خبرنگار اعزامی از سنگاپور؛هزار ورزشکار در هتل 70 طبقه سوئیس هتل

کشور کوچک سنگاپور برای میزبانی از مسابقات المپیک نوجوانان در سالن 2010 خود را آماده می کند و برگزاری بازیهای نوجوانان آسیا تمرینی برای هر چه بهتر برگزاری آن رقابتهاست اما این کشور زیبا و توریستی در امر میزبانی هنوز مشکلاتی دارد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و خبرنگار اعزامی به سنگاپور، از چند روز پیش نوجوانان قاره کهن در سنگاپور جمع شده اند تا برگزار کننده نخستین دوره بازیهای آسیایی رده سنی خود باشند. اما سنگاپور شرایط ایده ال یک میزبانی را ندارد.
حمل و نقل برای رفت و آمد به محلهای برگزاری مسابقات دشوار است و وسیله نقلیه به حدکافی نیست. گرانی بیداد می کند. هوا شرجی و گاها بارانی است. خبررسانی در مرکز رسانه ای ضعیف است. سایت برگزاری بازیها قوی نیست. بازیها بصورت متمرکز در یک دهکده برگزار نمی شود و فاصله زیادی بین ورزشگاهها وجود دارد و...
برای گلایه از نحوه برگزاری بازیهای آسیایی نوجوانان در سنگاپور سوژه زیاد است اما نظم در برگزاری مسابقات، سرویس دهی به ورزشکاران و همراهان آنها، ورزشگاههای زیبا و مجهز، شهری بسیار تمیز که در خیابانهای آنها حتی یک آشغال و زباله هم دیده نمی شود و...
 
هتل 70 طبقه " سوئیس هتل " در سنگاپور
اینجا سنگاپور است، شهری زیبا در جنوب شرق آسیا. در این کشور توریسیتی هتل های زیادی وجود دارد. حتی دهکده این مسابقات هم در هتلی به نام " سوئیس هتل " قرار داده شده است. این هتل زیبا و 70 طبقه پذیرای 1000 ورزشکار بیش از 43 کشور است.
در کنار این هتل مجهز مرکز خریدی بزرگ به نام رابینسون دیده می شود که فاصله ورود و خروج به آن بیش از دو ساعت به طول می انجامد. در دهکده مسابقات امکاناتی متعددی برای ورزشکاران و همراهان آن پیش بینی شده است.
مرکز رسانه ای، مرکز فرهنگی که در آن کشورهای مختلف معرفی شده اند، رستورانهای متعدد، فروشگاههای مختلف و ... با وجود اینکه تعداد زیادی ورزشکار در سوئیس هتل هستند اما آنجا زندگی در جریان است. مسافران می آیند و می روند بدون توجه از واقعه ای که در سنگاپور در جریان است.

 

۱۰ تیر ۱۳۸۸ ۱۰:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.