تیم ملی تنیس ایران راهی جزایر پاسفیک ‌شد

تیم ملی تنیس ایران برای برگزاری دیدار با جزایر پاسیفیک در مرحله پلی‌‌آف گروه دو منطقه آسیا و اقیانوسیه راهی گوام ‌شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک تیم ملی تنیس کشورمان از ۱۷ تا ۱۹ تیرماه سال جاری در جزیره گوام رو در روی جزایر پاسفیک در مرحله پلی‌‌آف گروه دو منطقه آسیا و اقیانوسیه قرار خواهد گرفت.

بدین ترتیب  ملی‌پوشان تنیس ایران که از ۱۰ روز پیش برای برپایی اردویی یک هفته‌ای و دریافت روادید کشور گوام در ترکیه به سر می‌بردند، پس از دریافت روادید برای دیدار مقابل جزایر پاسیفیک راهی این کشور شدند.

تیم ملی ایران از روز جمعه ۱۷ تیرماه‌ ‌و از ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی در کلوپ تنیس هیلتون جزیره گوام با ترکیب انوشا شاهقلی، شاهین خالدان،اشکان شکوفی و روزبه کامران به سرمربیگری اکبر طاهری و سرپرستی ناصر میرزایی و حضور جواد شفیعی مربی آمادگی جسمانی مقابل جزایر پاسفیک خواهد ایستاد .این مسابقه در قالب ۵ دیدار متشکل از ۴ دیدار انفرادی و یک دیدار دونفره جهت حفظ موقعیت تیم‌ها در این گروه به مدت ۳ روز و در زمین‌های روباز از نوع هاردکورت (Plexipave ) برگزار می‌شود.

همچنین گفتنی است برای این مسابقه و از سوی کشور میزبان توپ (Penn ATP Extra Duty ) در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است تیم تنیس کشورمان تنها یک بار در برابر جزایر پاسفیک در سال ۲۰۰۲ در تهران و در جریان مسابقات گروه ۳ منطقه آسیا و اقیانوسیه قرار گرفته بود که موفق شد با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی برسد.

۱۲ تیر ۱۳۹۰ ۱۴:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.