تیم ملی وزنه برداری ایران به رده پنجم تیمی صعود کرد

تیم ملی وزنه برداری ایران به رده پنجم تیمی صعود کرد
پیش از این مجید عسکری هم با کسب دو مدال نقره دسته 56 کیلوگرم و یک عنوان چهارمی، 72 امتیاز برای ایران به دست آورده بود و حالا با روی تخته رفتن دومین وزنه بردار کشورمان جمع این امتیازات به 144 رسیده است.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛تیم ملی وزنه برداری جوانان کشورمان با درخشش جابر بهروزی در دسته 69 کیلوگرم، 7 پله در جدول رده بندی تیمی مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان بالا آمد و در مکان پنجم ایستاد.

 بهروزی با ثبت رکوردهای 134 کیلوگرم در یکضرب و 169 کیلوگرم در دوضرب، ضمن کسب مدال طلای حرکت دوضرب و مدال برنز مجموع دسته 69 کیلوگرم، 72 امتیاز تیمی برای ایران به دست آورد و شانس کاروان وزنه برداری کشورمان را برای رفتن روی یکی از دو سکوی قهرمانی یا نایب قهرمانی جهان و ثبت بهترین نتیجه تاریخ وزنه برداری ایران در رده سنی جوانان افزایش داد.

 پیش از این مجید عسکری هم با کسب دو مدال نقره دسته 56 کیلوگرم و یک عنوان چهارمی، 72 امتیاز برای ایران به دست آورده بود و حالا با روی تخته رفتن دومین وزنه بردار کشورمان جمع این امتیازات به 144 رسیده است. هم اکنون چین با 298 امتیاز صدرنشین جدول تیمی مسابقات است و کشورهای ترکیه، ترکمنستان و اندونزی به ترتیب رده های دوم تا چهارم را در اختیار دارند.
۱۲ تیر ۱۳۹۰ ۰۹:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.