پیش بسوی المپیک لندن(70)؛نهروی سرمربی تیم ملی بوکس:مربی خارجی فقط به درد تیمهای پایه می خورد

پیش بسوی المپیک لندن(70)؛نهروی سرمربی تیم ملی بوکس:مربی خارجی فقط به درد تیمهای پایه می خورد
من خودم از طرفداران سر سخت مربی خارجی برای تیم های ملی بوکس کشورمان هستم ولی به شرطی که در سنین پایه از آنها استفاده شود نه بزرگسالان .



حسین نهروی، سرمربی تیم ملی بوکس ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت:نتوانستم به همراه تیم اعزامی به اندونزی راهی جنوب آسیا شوم ولی مشتزنان اعزامی به تورنمنت روسیه را همراهی خواهم کرد تا بتوانیم به اتفاق آقای کریمی نفرات نهایی اعزامی به رقابتهای جهانی کسب سهیه المپیک لندن را بشناسیم.

وی ادامه داد:برای ما اعزام نفرات کامل تیمدر 10 وزن  به رقابتهای جهانی گزینشی ملاک است ولی باید دید وضعیت بچه ها به چه نحو است از طرفی اینکه مسابقات در دو مرحله برگزار می شود یا سه مرحله بستگی به نتایج جهانی آذربایجان دارد ولی به هر حال اگر قرار باشد رقابتهای کسب سهمیه المپیک در دو مرحله باشد قطعا کار سختی خواهیم داشت.

نهرودی در پاسخ به این سئوال که آیا فکرنمی کنید زمان در حال از دست رفتن است می گوید:بله بعد از بازگشت بوکسورها از رقابتهای اندونزی، اوکراین و روسیه نفرات نهایی را معین وبا تمرکز بالا به نمرینات ادامه می دهیم  بخصوص که ترکیب تیم ملی بسیار جوان و کم تجربه بوده و قطعا مبارزه با بوکسورهای جهانی برای آنها شرایط خاصی دارد.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این که چرا از مربی خارجی در تیم ملی نوجوانان قصد دارد استفاده کنید اظهار داشت:این یک واقعیت است که کار کردن با بزگرسالان در حالی که بنوعی با تکنیک و تاکتیکهای غلط یا درست گذشت خو گرفته اند برای مربی خارجی و بوکس ما دیگر چاره ساز نیست ما باید به پشتوانه سازی برای تیم ملی در سنین پایه بپردازیم و البته به مربیان جوان هم توجه داشته باشیم در واقع مربی خارجی فقط به درد تیمهای پایه می خورد.
۱۱ تیر ۱۳۹۰ ۱۲:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.