گزارش خبرنگار اعزامی از سنگاپور؛مسوول اجرایی بازی‌ها: توانایی برگزاری المپیک 2010 نوجوانان را داریم

گزارش خبرنگار اعزامی از سنگاپور؛مسوول اجرایی بازی‌ها: توانایی برگزاری المپیک  2010 نوجوانان را داریم
مسوول اجرایی نخستین دوره‌ی بازی‌های آسیایی نوجوانان گفت: سنگاپور نشان داد که توانایی برگزاری المپیک نوجوانان در سال آینده را دارد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک "ویلیان بالاک ریشنان" در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران به سنگاپور، اظهار کرد: سنگاپور نشان داد که آمادگی برگزاری رقابت‌های المپیک نوجوانان را در سال آینده دارد. سنگاپور امکانات خوبی را فراهم کرده و تاکنون با تمام توان و قوا نشان داده است که میزبان خوبی برای این رقابت‌ها است.
وی افزود: این مسابقات محک خوبی برای سنگاپور بود تا آمادگی خود را برای المپیک نوجوانان در سال آینده نشان دهد و ما در واقع به خانواده‌ها در کشورهای مختلف نشان دادیم که سنگاپور کشور امن و مناسبی برای حضور فرزندان آنهاست.
وی درباره‌ی سطح مسابقات نیز گفت: مسابقات از امروز آغاز شده است و در واقع در پایان رقابت‌هاست که می‌توانیم درباره‌ی سطح آن اظهارنظر کنیم. اما، اگر کمی صبر داشته باشید تا چند روز دیگر متوجه سطح مسابقات می‌شوید.
مسوول اجرایی بازی‌های سنگاپور افزود: به هر حال تصور می‌کنم همه از میزبانی سنگاپور رضایت دارند و مراسم افتتاحیه حجم بالای توانمندی‌های این کشور را نشان داد و ما را به برگزاری هرچه بهتر بازی‌های المپیک نوجوانان در سال آینده امیدوار کرد.
بالاک ریشنان درباره‌ی انصراف تیم مالزی از شرکت در این بازی‌ها نیز گفت: آنها تنها با دو ورزشکار در این مسابقات شرکت کردند و 59 ورزشکار دیگر خود را همراه نیاوردند. با این حال سایر کشورها با تمام نفرات در این مسابقات حضور دارند و سنگاپور هم هیچ مشکلی برای میزبانی آنها ندارد.
وی در پایان گفت: امیدواریم تمامی ورزشکاران در این مسابقات با توجه به فلسفه‌ی برگزاری این مسابقات جوانمردانه در کنار هم برای رشد، پیشرفت و ورزش تلاش کنند.

 

۱۰ تیر ۱۳۸۸ ۱۰:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.