برگزاری مسابقات زورخانه قهرمانی جوانان و مردان آسیا در بنگلادش و هند

برگزاری مسابقات زورخانه قهرمانی جوانان و مردان آسیا در بنگلادش و هند
سومین دوره از مسابقات زورخانه قهرمانی مردان آسیا با حضور 14 کشور آسیایی از 6 مرداد 1390 در داکار برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، بر اساس درخواست هندوستان میزبان پیشین سومین دوره مسابقات زورخانه قهرمانی مردان آسیا برای تعویق این رویداد به دلیل مشکل در صدور ویزا برای پاره ای از کشور ها، هیات رییسه IZSF با پیشنهاد بنگلادش برای جایگزینی، موافقت کرد و بر این اساس مسابقات بزرگسالان در داکار پایتخت این کشور و نخستین دوره مسابقات جوانان آسیا در دهلی نو پایتخت هند برگزار می شود.


بر اساس تصمیم هیات رییس فدراسیون جهانی ورزش های زورخانه ای و با مذاکرات صورت گرفته با بنگلادش، سومین دوره مسابقات آسیایی ورزش های زورخانه از 6 تا 8 مرداد 1390 در داکار پایتخت این کشور برگزار می شود.


تا کنون کشورهای تاجیکستان، کره جنوبی، افغانستان، بنگلادش، سریلانکا، نپال، عراق، اندونزی، هند، پاکستان، قرقیزستان، ازبکستان، بوتان و مالدیو برای حضور در این رویداد اعلام آمادگی کرده اند و این در حالی است که هنوز از حضور تیم زورخانه ایران در این رقابت ها اطلاعی در دست نیست.


همچنین اجلاس جهانی IZSF و جلسه کنفدراسیون آسیایی ورزش های زورخانه ای و دوره بین المللی آموزش داوری نیز در تاریخ 1 لغایت 5 مرداد ماه در بنگلادش برگزار می شود.


با تغییر صورت گرفته در تقویم ورزشی سال 2011-1390 فدراسیون جهانی ورزش های زورخانه ای اولین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و همایش آیین جوانمردی در ادبیات فارسی با نکوداشت شاعر پارسی گوی هند  «بیدل دهلوی» مهر ماه 1390 با همکاری نهادهای ورزشی هند، سفارت جمهوری اسلامی ایران و رایزنی کشورمان در آن کشور برگزار خواهد شد.

پیش از این فدراسیون ورزش های باستانی ایران با خبر رسانی مغرضانه، شایعات ناصوابی را علیه فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای مطرح کرده بود که از طریق مراجع ذی صلاح در حال پیگیری می باشد.
 
 

۱۱ تیر ۱۳۹۰ ۱۰:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.