پیش به سوی مسابقات دو ومیدانی قهرمانی آسیادر ژاپن؛مربی پرش ارتفاع:شانس کسب مدال داریم

پیش به سوی مسابقات دو ومیدانی قهرمانی آسیادر ژاپن؛مربی پرش ارتفاع:شانس کسب مدال داریم
حسین شایان مربی پرش ارتفاع ایران اعلام کرد که حسین قنبرزاده ملی پوش اعزامی به ژاپن شانس کسب مدال در کوبه را دارد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، شایان افزود: اگر این ورزشکار پرش ارتفاع ایران بتواند در مسابقات ژاپن رکورد دو متر و 20 سانتی متر را تکرار کند می تواند در این رخداد بزرگ آسیا مدال کسب کند.

وی افزود‌: قنبرزاده هم اکنون وضعیت خوبی را پشت سر می گذارد و در حالت مسابقه قرار دارد بنابراین خیلی امیدوارم که بتواند در ژاپن دو و 20 بپرد.

شایان با بیان اینکه این پرنده کشورمان حداقل می تواند در بین شش ورزشکار برتر آسیا قرار بگیرد، گفت:‌ به دلیل طولانی نبودن زمان همراهی با وی، هم اکنون تنها بر کار وی نظارت می کنم و قنبرزاده زیر نظر علی خاوری مربی خودش تمرین می کند .

وی افزود: در این فرصت کم وقتی برای کار کردن بر روی تکنیک پریدن قنبرزاده نداریم اما فکر می کنم یکی از نتایج خوب کاروان اعزامی کشورمان توسط این ورزشکار به دست بیاید.

گفتنی است، کیوان قنبرزاده در آخرین رکوردگیری تیم ملی که چندی پیش برگزار شد موفق شد با پرش 2 متر و 20 سانتی متر جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن را به دست آورد حال آنکه امین حسین زاده رهبر پرنده ای که درمسابقات قهرمانی کشور در شیراز توانست رکورد ایران را به دو متر و 25 سانتی متر ارتقاء دهد، در آخرین رکوردگیری پیش از اعزام، نتوانست رکورد ورودی دو متر و 20 سانتی متر را بزند.

۱۱ تیر ۱۳۹۰ ۱۰:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.