برگزاری مراسم اختتامیه هفته جهانی المپیک در تهران و سراسر کشور؛1390 دونده روز المپیک را گرامی داشتند

برگزاری مراسم اختتامیه هفته جهانی المپیک در تهران و سراسر کشور؛1390 دونده روز المپیک را گرامی داشتند
با برگزاری مراسم دو "روز المپیک" در تهران و سراسر کشور جشنواره هفته جهانی المپیک که به مدت 8 روز در استانهای مختلف برگزار شده بود به کار خود خاتمه داد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛هفته جهانی المپیک که از روز دوم تیر ماه با قرائت پیام ژاک روگ از سوی افشارزاد در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و استانهای مختلف کشور آغاز شده بود با برگزار مراسم دو مردان در مسیر مجموعه ورزشی انقلاب تا سالن هندبال به کار خود خاتمه داد.

این مراسم صبح امروز با حضور 1390 دونده با شلیک تپانچه از سوی دبیر کل در مسیر مجموعه ورزشی انقلاب تا سالن هندبال برگزار گردید.

بعد از اتمام مراسم دوی مردان در سالن هندبال بعد از قرائت کلام ا... مجید و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی و خوشامد گویی به میهمانان، اسکیت بازان تیم ملی به اجرای نمایش پرداخته و همچنین گروه 3 نفره روپایی زنان با هدایت مهدی حب درویش رکورد دار روپایی در جهان و کتاب گینس به اجرای نمایش در سالن پرداختند که مورد تشویق حاضرین در سالن قرار گرفتند.

در ادامه دوست محمدی نایب رئیس فدراسیون همگانی ضمن خیر مقدم به حاضرین در سالن و تشکر از حضور گسترده مردم در این جشنواره اعلام داشت :جشنوراه فوق که با همکاری کمیته ملی المپیک و فدراسیون ورزشهای همگانی نقطه عطفی در ورزش کشور می باشد بخصوص که این جشنواره بطور سراسری در اکثر استانهای کشور با استقبال مردمی برگزار گردید.

در پایان مراسم اختتامیه جشنواره هفته جهانی المپیک لوح تقدیری به پیشکسوتان، مسئولین وبرگزار کنندگان این جشنوار اهدا شده و به قید قرعه به 50 نفر از حاضران در مراسم دو روز المپیک به رسم یادبود جوایزی اهدا گردید.
مراسم اختتامیه جشنواره هفته جهانی المپیک با قرائت پیام ژاک روگ از سوی دبیر کل به کار خود پایان داد.

شایان ذکر است:جشنواره هفته جهانی المپیک از روز دوم تیر ماه در استانهای مختلف کشور همچون تهران، خراسان رضوی، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، سمنان ،مرکزی، خوزستان،مازندران، گلستان و با عناوینی همچون المپیک و رسانه، المپیک و ورزش برای همه ،المپیک وهنر برای کودکان، المپیک و محیط زیست، المپیک و جوانان، المپیک و طبیعت برگزار گردید.

بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته ملی المپیک، دوست محمدی نایب رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی، جلال کوزه گری رئیس فدراسیون هندبال،آشتیانی سرپرست فدراسیون دو ومیدانی، منصوی بازرس کمیته، تیمور غیاثی پیشکسوت دوومیدانی،مسئولین هیات ورزش های همگانی تهران ،قاسمی نژاد مسئول انجمن ورزش صبحگاهی، شیرزاد مسئول انجمن ورزش بزرگسالان و دیگر مسئولین کمیته ملی المپیک و فدراسیون همگانی در مراسم اختتامیه هفته جهانی المپیک حضور داشتند.
۱۰ تیر ۱۳۹۰ ۱۰:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.