نخستین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان - 2009 سنگاپور؛سرمربی تیراندازی:سطح مسابقات نوجوانان خیلی بالاست

نمرات کسب شده توسط تیراندازان نوجوان در سنگاپور بیانگر سطح بالای رقابتهاست.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و خبر نگار اعزامی یوسف آجرلو، سرمربی تیم تیراندازی نوجوانان ایران نیز درباره‌ی این رقابت‌ها گفت: تجربه‌ی بسیار خوبی برای ورزشکاران ایرانی بود و به هیچ عنوان باورمان نمی‌شد که سطح مسابقات نوجوانان آسیا تا این اندازه بالا باشد. حتی نمراتی که بدست آمد، در سطح نمرات مسابقات بزرگسالان جهان و جام جهانی بود.
وی افزود: در جام جهانی گذشته ورزشکارانی با حدنصاب 397 و 398 یک پای فینال بودند که شاهد بودیم این حدنصاب‌ها در مسابقات نوجوانان بدست آمد.
آجرلو خاطرنشان کرد: به هر حال ورزشکاران کشورهای آسیایی نیز همواره در اردوهای مختلف شرکت می‌کنند و به غیر از نفرات ایرانی سایر حریفان‌شان همه سابقه‌ی شرکت در مسابقات و اردوهای بین‌المللی را دارند.
وی ادامه داد: به هر حال ما شش، هفت ماه است که کار استعدادیابی را آغاز کرده‌ایم البته تصور می‌کنم نفرات ما می‌توانستند رکوردهای بهتری بدست آورند و رکوردهای آنها پایین‌تر از حدنصاب‌هایشان در ایران بود. به عنوان نمونه شهبازی‌فرد در ایران رکوردی نزدیک به 390 را زده بود در حالی که اینجا به رکورد 384 دست یافت. با این حال نتا یج آنها در سطح بزرگسالان کشور بود.
آجرلو در پایان گفت: ما باید به صورت مستمر کار خود را ادامه دهیم تا بتوانیم در آینده نتایج خوبی کسب کنیم. نباید فراموش کنیم که سن نوجوانی سن قهرمانی نیست. بلکه از سن 19 سال به بعد است که ما باید از این ورزشکاران انتظار قهرمانی داشته باشیم. بنابراین این مسابقات فرصت خوبی برای تجربه‌اندوزی و حضور موفق در رقابت‌های آینده است.
تیم تیراندازی ایران فردا در بخش پسران پوریا نوروزیان و مجید نجفی را خواهد داشت که در تفنگ بادی 10 متر با حریفان خود رقابت می‌کند.

 

۱۰ تیر ۱۳۸۸ ۱۰:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.