نشست هیات اجرایی برگزار شد؛نگارش و ارسال نامه به رئیس جمهور

نشست هیات اجرایی برگزار شد؛نگارش و ارسال نامه به رئیس جمهور
اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز در نشست خود به بررسی وضعیت موجود ورزش کشور و فعالیت های پیش رو بخصوص نحوه آماده سازی کاروان اعزامی به بازیهای المپیک 2012 لندن پرداختند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، در این نشست که با حضور محمد علی‌آبادی رئیس،بهرام افشارزاده دبیر کل، مهدی قدمی نایب رئیس، محمود خسروی‌وفا نایب رئیس، مهدی کرباسیان، خزانه‌دار و ذیحساب، سید مهدی هاشمی ،علی کفاشیان، احمد ناطق نوری، محمود مشحون، رباب شهریان و شاهرخ شهنازی برگزار شد حاضرین ضمن تاکید بر استفاده بهینه از زمان موجود خواستار حمایت همه جانبه دست اندرکاران از رشته های اعزامی به المپیک 2012  لندن شدند.

بر اساس این گزارش، در این نشست اعضای هیات اجرایی انتخاب سرپرست برای وزارت ورزش و جوانان را به فال نیک گرفتند و مقرر شد تا ضمن ارسال نامه ای به رئیس جمهور مبنی بر تقدیر و تشکر از توجه ویژه به بحث ورزش و جوانان، مجددا خواستار حمایت دولت از کمیته ملی المپیک برای پشتیبانی از برنامه های اجرایی و آماده سازی فدراسیونها شوند.
در این نامه که به امضای کلیه اعضای هیات اجرایی رسید آمده است:

جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
با عرض سلام و ادب
احتراما، بار دیگر اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک بعنوان منتخبین جامعه ورزش کشور از حسن توجه جنابعالی به مقوله ورزش تقدیر و تشکر نموده و آمادگی خود را برای هر گونه همراهی وهمکاری با سرپرست وزارتخانه تازه تاسیس ورزش و جوانان جهت هر گونه سازماندهی مطلوب و راه اندازی آن وزارتخانه اعلام می دارد.

همانگونه که مطلع هستید کمتر از 398 روز دیگر جوانان برومند ایران زمین در قالب کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران راهی آوردگاه بزرگ المپیک 2012 لندن خواهند شد که چشم تمام مسئولین و خادمین نظام و همچنین مردم همیشه سرافراز به دلاوری و تلاش آنها خواهد بود.

 شکی نیست که موفقیت در این میدان بزرگ حاصل نخواهد شد مگر با ایجاد همدلی و انسجام در تمامی ارکان ورزش کشور از وزارتخانه گرفته تا کمیته ملی المپیک و فدراسیون ها که مطمئنا این مهم با حمایت و پشتیبانی جنابعالی بعنوان بالاترین مقام اجرایی کشور که همیشه نظر مثبتی به بحث ورزش و جوانان داشته اید میسر خواهد گردید.

لذا، در پایان از حضرتعالی درخواست می گردد تا با مشخص شدن وضعیت وزارت ورزش و جوانان که قطعا با یاری شما روحی تازه در کالبد ورزش خواهد دمید، دستورات موکد خود را جهت اختصاص بودجه ویژه بازیهای المپیک در جهت بالفعل نمودن نمودن تمام توان و پتانسیل موجود صادر فرمائید.

با تشکر اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک

در پایان این نشست مقرر گردید که پیگیری اخذ بودجه و پشتیبانی کامل از فدراسیونهای ورزشی در راس برنامه های کمیته المپیک قرار گیرد تا ضمن برپایی نشست های هماهنگی با فدراسیونهای اعزامی بمنظور بررسی برنامه های تدوینی از سوی فدراسیونها، بودجه های درخواستی متعادل با برنامه ها به فدراسیونها اعطا و بر روند اجرای مطلوب برنامه های مصوب آنها نظارت گردد.
۷ تیر ۱۳۹۰ ۱۳:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.