پیش بسوی المپیک لندن(67)؛ابراز رضایت مهماندوست از ملی پوشان در دومین تمرین آنها در ورزشگاه سرحدچی

پیش بسوی المپیک لندن(67)؛ابراز رضایت مهماندوست از ملی پوشان در دومین تمرین آنها در ورزشگاه سرحدچی
تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابتهای جهانی کسب سهمیه المپیک صبح امروز دومین تمرینات خود را در ورزشگاه سرحدچی باکو انجام داد از طرفی به نظر می رسدسرانجام این رقابتها بدون هوگوی الکترونیکی برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در دومین روز از حضور تیم ملی تکواند مردان و زنان کشورمان یوسف کرمی،محمد باقری معتمد،سوسن حاجی پور و راحله آسمانی 4 نماینده ایران در این رقابتها دومین تمرین خود را صبح امروز زیر نظر کادر فنی پشت سر گذاشتند.

رضا مهماندوست سرمربی تیم ملی بوکس ضمن ابراز رضایت از وضعیت بدنی بازیکنان اظهار داشت:شرایط بدنی بچه ها مطلوب بوده وفعلا مشکلی نداریم دیگر تیمها هم که در سالن تمرین حضور داشتند در واقع بهترین نفرات خود را راهی باکوکردند و بنوعی باید گفت ستاره ای در تکواندو جهان نیست که در این رقابتها حضورنداشته باشد.

وی در خصوص احتمال برگزاری مسابقات با هوگوهای الکترونیکی می گوید:اگر هم این اتفاق بیفتد برای همه یکسان است فقط امیدورام کره ای ها از این امرسود نبرند و حق کسی ضایع نشود هر چند دیگر برای ما هوگوی الکترونیکی و معمولی دیگر فرقی ندارد و فقط به مسابقه دادن و بردن فکر می کنیم.

۷ تیر ۱۳۹۰ ۱۲:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.