علیپور : کریکت ایران به قطب بزرگ آسیا تبدیل خواهد شد

رییس فدراسیون انجمن های ورزشی گفت : رشته ورزشی کریکت از جمله ورزش های جذاب و متنوع در کشورمان است که خوشبختانه زمینه رشد و توسعه زیادی در همه نقاط ایران دارد .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ " محمدعلیپور " که در جمع اعضای تیم ملی کریکت جوانان اعزامی به مسابقات عهرمانی آسیا ( سید دو ) سخن می گفت با بیان مطلب فوق افزود :اعضای تیم ملی جوانان کریکت از جمله ورزشکاران کم ادعا و بسیار خوش اخلاق هستند و با عزم و اراده ایی که در وجود شما می بینم نسبت به موفقیت این تیم بسیار امیدوارم .

وی در ادامه افزود : ما برای ارتقا سطح کیفی کریکت ایران یکی از بهترین مربیان جهان از پاکستان را استخدام کرده ایم و از وی خواستیم تا به  صورت مستقیم عهده دار مربیگری تیم ملی جونان ایران باشد و با کار خوب و مسئولانه که وی دارد تیمی آماده و منضبط برای قهرمانی آسیا ساخته است که جا دارد از ایشان تشکر و قدردانی کنیم .

" علیپور " افزود : قبل از اعزام شما به مسابقات جوانان آسیا وظیفه خود دانستم که در این جمع بسیار صمیمانه و ورزشکارانه حضور پیدا کنم و این نوید را می دهم که پس از بازگشت از مالزی که انشاءالله توام با موفقیت خواهد بود امتیازات و مزایای درخور توجهی به تک تک اعضای تیم اهدا خواهد شد .

همچنین پیش از سخنان رییس فدراسیون انجمن های ورزشی ، سید " رضا فیض آبادی " رییس کمیته فرهنگی فدراسیون انجمن های ورزشی  نیز با ارائه مطالبی از جوانان ورزشکار خواست تا با رعایت اصول اخلاقی و پایبندی به موازین اسلامی ، نماینده شایسته ایی برای ایران اسلامی باشند .
۷ تیر ۱۳۹۰ ۱۱:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.