مربی تیم کشتی فرنگی: بنا به همه فرصت یکسان می‌دهد

مربی تیم کشتی فرنگی: بنا به همه فرصت یکسان می‌دهد
فرهاد اسماعیل‌نژاد با بیان اینکه محمد بنا فرصت یکسانی را به تمامی فرنگی‌کاران حاضر در اردو خواهد داد تا شانس خود را برای ملی‌پوش شدن آزمایش کنند گفت: از نظر محمد بنا هیچ یک از کشتی‌گیران حاضر در اردو برتری خاصی نسبت به دیگران ندارد.

به گزارش روابط عمومی کمتیه ملی المپیک ؛مربی تیم ملی کشتی فرنگی  با بیان این مطلب افزود: حتی حمید سوریان نیز با سایر فرنگی‌کاران 55 کیلوگرم برای محمد بنا تفاوتی ندارد شاید به همین خاطر است که سوریان پس از بازگشت از گرجستان با یک مربی بدنساز اختصاصی با جدیت و شدت بیشتری تمرین می‌کند چراکه من معتقدم که سوریان به خوبی می‌داند که اگر کمی کوتاهی کند جای وی را کشتی‌گیران دیگری خواهند گرفت.

وی افزود: تمرینات با جدیت تمام در حال برگزاری است و مجموعه‌ی کادر فنی از عملکرد کشتی‌گیران حاضر در اردو رضایت دارد که البته این رضایت هنوز به صورت کامل نیست.

اسماعیل‌نژاد با بیان اینکه تمرینات تمامی کشتی‌گیران به صورت عمومی و اختصاصی زیرنظر مربیان تیم ملی انجام می‌شود گفت: همانطور که گفتم فقط حمید سوریان با معمارزاده تمرینات اختصاصی بدنسازی انجام می‌دهد سایر تمرینات سوریان با کشتی‌گیران دیگر انجام می‌شود و ما نیز در مواردی که لازم باشد به صورت اختصاصی با برخی از فرنگی‌کاران تمرینات اختصاصی را خواهیم داشت و ایرادات فنی آن‌ها را برطرف می‌کنیم.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی در پایان خاطرنشان کرد: درخواست کرده‌ایم تا فیلم برخی مسابقات را برای ما فراهم کنند ما از این پس به دنبال آنالیز حریفان و کسب اطلاع از آخرین شرایط آن‌ها نیز هستیم.

 
۷ تیر ۱۳۹۰ ۱۰:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.