پیش بسوی المپیک لندن (63)؛پولادگراز باکو خبرداد؛ احتمال برگزاری مسابقات بدون هوگوهای الکترونیکی

پیش بسوی المپیک لندن (63)؛پولادگراز باکو خبرداد؛ احتمال برگزاری مسابقات بدون هوگوهای الکترونیکی
رئیس فدراسیون تکواندو گفت : مراسم قر عه کشی مسابقات کسب سهمیه المپیک در باکو به زودی انجام می شود ولی در برگزاری رقابتها مشکلاتی پیش آمده که احتمالاً امکان استفاده از هوگوهای الکترونیکی نخواهد بود .


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛سید محمد پولادگر ، رئیس فدراسیون تکواندو ، اشاره کرد : بعد از اینکه اعلام شد در مسابقات کسب سهمیه المپیک باکو از هوگوهای "دی دو" استفاده خواهد شد در پی آن"لاجاست " از فدراسیون جهانی در دادگاه شکایت کرده که در این خصوص رأی به نفع شرکت لاجاست صادر شده است .

وی ادامه داد : البته هنوز قطعی نشده ، ولی به نظر می رسد با این شرایط مسابقات با هوگوهای الکترونیکی برگزار نشود چون در دادگاه، WTF   محکوم شده و دیگر زمان کافی هم برای تهیه هوگو جدید نیست، اما در این خصوص باید کمی صبرکردتا نتیجه نهایی مشخص شود .

پولادگر در خصوص فدراسیون تکواندو روسیه نیز افزود : روسیه پتانسیل بالایی را در تکواندو دارد البته آنها دارای کمپ ملی هستند که تمامی تیمها در آن تمرین می کنند و طبیعی است که با این شرایط تمرکز آنها روی تمرینات دو چندان خواهد بود و این دقیقاً موضوعی است که سالها پیگیر آن هستیم تا در کشورمان نیز چنین کمپی ایجاد شود و بدون شک با مدیریتی واحد برای تمامی رشته ها امکان پذیر خواهد بود تا دارای چنین امکاناتی شویم .

وی در پایان اظهار داشت:  آناتولی ترخوف، رئیس فدراسیون تکواندو روسیه ، تمایل زیادی داشت تا زمینه های فراهم شود تا از تجربه ایران استفاده کند برای همین در آینده ای نزدیک وی به همراه تیم ملی خودراهی کشورمان خواهد شد تا همکاری ها،  بین دو فداسیون افزایش پیدا کند . 
۶ تیر ۱۳۹۰ ۱۴:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.