گزارش خبرنگار اعزامی از سنگاپور؛سرمربی تیم بسکتبال : بی تجربگی عامل شکست نوجوانان بسکتبالیست بود

گزارش خبرنگار اعزامی از سنگاپور؛سرمربی تیم بسکتبال : بی تجربگی عامل شکست نوجوانان بسکتبالیست بود
سرمربی تیم بسکتبال سه نفره نوجوانان ایران بی استرس و تجربگی را اصلی ترین عامل شکست تیمش مقابل فیلیپین عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و خبرنگار اعزامی  از سنگاپور، مهدی امیر آقاجان پس از شکست امروز تیمش مقابل فیلیپین ، اظهار داشت: بازیکنان ما مسابقه را خیلی خوب آغاز کردند اما در ادامه تحت تاثیر حریف و جو مسابقه قرار گرفتند. آنها با اشتباهات خود به تیم مقابل اجازه دادند هر کاری می خواهد انجام دهد و با بازی انفرادی به نتیجه لازم دست یابد.
وی با تاکید بر اینکه تیمش در مصاف با فیلیپین نتوانست بازی جمعی خوبی را به نمایش بگذارد از عملکرد انفرادی شاگردانش انتقاد کرد و گفت: با یک شکست کار ما تمام نشده است. ما هنوز هم امیدواریم تا با کسب امتیازات لازم در سه دیدار آتی به مرحله ذوم صعود کنیم.
آقاجان در ادامه از اردن و ژاپن نیز به عنوان حریفانی سخت و دشوار برای تیم بسکتبال ایران در مسابقات بسکتبال بازیهای آسیایی نوجوانان یاد کرد و گفت: برای بازیهای آتی تغییراتی در ترکیب تیم اعمال می شود تا نتایج لازم را کسب کنیم.
وی در خاتمه تصریح کرد: بازیکنان ما برای اولین بار چنین میدانی را تجربه می کردند با این حال نمایش خوبی داشتند. بی تجربگی و استرس بازیکنان اگر در دیدارهای آتی برطرف شود امید زیادی برای موفقیت در مصاف با اردن و ژاپن خواهیم داشت. امیدوارم نوسان بازیکنان در دیدارهای آتی کمتر شود و بتوانیم به امتیازات لازم برسیم.
مسابقات بسکتبال اولین دوره بازیهای آسیایی سنگاپور بصورت 3 به 3 و با یک سبد برگزار می شود. مسابقه در سه وقت 5 دقیقه ای برگزار می شود که بین هر وقت یک دقیقه استراحت پیش بینی شده است.

 

۱۰ تیر ۱۳۸۸ ۰۹:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.