برگزاری پنجمین روز از جشنواره المپیک و ورزشهای همگانی با عنوان المپیک و هنر برای بچه ها

برگزاری پنجمین روز از جشنواره المپیک و ورزشهای همگانی با عنوان المپیک و هنر برای بچه ها
پنجمین روز از جشنواره المپیک و ورزشهای همگانی با عنوان المپیک و هنر برای بچه ها امروز دوشنبه ۶ تیرماه در موزه کمیته ملی المپیک برگزار شد .


به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک ، پس از برگزاری برنامه های موفقیت آمیز اولین جشنواره ورزشهای همگانی و المپیک که به همت فدراسیون ورزشهای همگانی و کمیته ملی المپیک و به مناسبت هفته جهانی المپیک از روز دوم تا دهم تیرماه باحمایت مالی بانک صادرات پیش بینی گردیده ، امروز دوشنبه پنجمین روز این جشنواره با عنوان المپیک و هنر برای بچه ها به میزبانی موزه کمیته ملی المپیک و با حضور۷۰ کودک و نونهال برگزار شد که در پایان از سوی بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته به کلیه کودکان حاضر جوایزی اهداء شد .

در این مراسم  احمد ارشدی معاونت اداری و مالی کمیته ملی المپیک ، دوست محمدی ، غلامرضا معماری  و میترا روحی  از فدراسیون ورزشهای همگانی و کوروش مجتبوی  دبیر اجرایی جشنواره و خانم دکتر صیرفی مسئول موزه کمیته ملی المپیک  حضور داشتند .

در این همایش ، کودکان در ابتدا از طریق گروه نمایش با زبان کودکانه با پیامهای المپیک و فلسفه پنج حلقه رنگین آشنا شدند و سپس با بازیهایی چون طناب کشی ، لی لی ، دوی امدادی ، بازی حلقه ها و در نهایت بر روی  کاغذی به طول ۱۵ متر به نقاشی پرداختند و گروه تئاتر دانشکده هنر سوره  نیز به اجرای نمایش پرداختند.

همچنین در این مراسم از سوی کمیته آموزش آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک مفاهیمی همچون محیط زیست،کتاب و کدوک،ورزش و سلامت برای کودکان توضیح داده شد.
۶ تیر ۱۳۹۰ ۱۴:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.