با تصمیم اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک؛بهرام افشارزاده سرپرست کاروان اعزامی ایران به المپیک لندن شد

با تصمیم اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک؛بهرام افشارزاده سرپرست کاروان اعزامی ایران به المپیک لندن شد
اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک متفق القول بهرام افشارزاده را بعنوان سرپرست کاروان ورزشی اعزامی ایران به المپیک 2012 لندن انتخاب کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ نود و هشتمین نشست اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک راس ساعت 30/6 روز گذشته با حضور محمد علی‌آبادی رئیس،بهرام افشارزاده دبیر کل، مهدی قدمی نایب رئیس، محمود خسروی‌وفا نایب رئیس، مهدی کرباسیان، خزانه‌دار و ذیحساب، سید مهدی هاشمی ،علی کفاشیان، احمد ناطق نوری، محمود مشحون، رباب شهریان و شاهرخ شهنازی در دفتر ریاست کمیته برگزار شد که طی آن موارد زیر مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

1-ابتدا موضوع انتخاب سرپرست کاروان سی امین دوره بازیهای المپیک لندن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و در نتیجه بهرام افشارزاده به عنوان سرپرست کاروان انتخاب گردید. در این مورد مقرر شد کلیه اعضاء هیات اجرایی همکاری لازم را با سرپرست اعزامی مبذول داشته تا به یاری خداوند کاروان کشورمان حضوری ثمر بخش در بازیهای لندن داشته باشد. در خصوص سایر اعضاء کادر سرپرستی کاروان نیز مقرر گردید نفرات پیشنهادی از سوی سرپرست منتخب در جلسه آتی مطرح و اتخاذ تصمیم گردد.

2- در رابطه با حضور اعضاء جامعه ورزش کشور در مجامع بین المللی مقرر شد در تاریخ مشخص از کلیه افرادی که در مجامع بین المللی عضویت دارند دعوت بعمل آید تا از نزدیک مشکلات و مسائلی که با آنها رو به رو هستند بررسی و       کمک های لازم در رابطه با حضور ایشان در مجامع بین المللی اعطاء گردد.
ضمنا مقرر شد از سوی کمیته روابط بین الملل آیین نامه های موجود بررسی و جهت مطالعه کلیه اعضاء فرستاده شود و آیین نامه جامعی با اعمال نظرات اعضاء محترم هیات اجرایی تهیه و در دستور کار هیات اجرایی قرار گیرد.

3- در ادامه جلسه جناب دکتر سجادی معاون ورزش قهرمانی سازمان تربیت بدنی در نشست حضور یافت که طی آن کلیه اعضاء هیات اجرایی همبستگی کمیته ملی المپیک با ایشان را ابراز داشتند و مقرر شد جهت حضور ی فعال در بازیهای المپیک 2012 همکاریهای ویژه ای با ایشان بعمل آید تا شاهد موفقیت  در المپیک باشیم.

سجادی نیز در این نشست ضمن تشکر و قدردانی از اعضاء هیات اجرایی ، از جامعه ورزش که در مجلس حضور یافتند و از وی حمایت های لازم را به عمل آوردند تشکر و قدردانی کرد و همبستگی خویش را در جهت سربلندی ورزش کشور با کمیته ملی المپیک را اعلام داشت.

درپایان این نشست مقرر شد تا اعضای هیات اجرایی با ارسال نامه ای به رئیس جمهور محترم  با موضع وضعیت موجود ورزش کشورو اهمیت حضورقدرتمندانه در بازیهای المپیک لندن خواستار حمایت بیش از پیش دولت ازورزش کشور شوند.
۶ تیر ۱۳۹۰ ۱۲:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.