اقدامی برای خروج ژاپن از بحران سونامی و زلزله؛درخواست رئیس کمیته المپیک ژاپن از فرماندار توکیو برای نامزدی میزبانی المپیک2020

اقدامی برای خروج ژاپن از بحران سونامی و زلزله؛درخواست رئیس کمیته المپیک ژاپن از فرماندار توکیو برای نامزدی میزبانی المپیک2020
اگر چه چندی پیش شهردار هیروشما انصراف خود را از نامزدی میزبانی بازیهای المپیک 2020 اعلام کرد ولی رئیس کمیته المپیک ژاپن از فرماندار توکیو خواست تا در صورت امکان خود را برای میزبانی المپیک 2020 نامزد کند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در واقع ژاپنیها امیدوارند تا در صورت میزبانی المپیک 2020 حرکت سمبلیکی را برای بهبود توکیو از شرایط بحرانی فعلی بعد از زلزله و سونامی پدید آورده که البته با استقبال فرماندار توکیونیز مواجه شد.

برگزار دو روز المپیک در چین
به نقل از خبرگزاری بیجینگ چین: بیست و پنجمین دوره دوی روز المپیک در چین بطور همزمان در 9 شهر: بیجینگ، شنژن، هایانگ، تیانجین، چنگده، زیامن، دالیان، شنیانگ، و هوآینان برگزار گردید.
که در بین  بیش از 2000 دونده در این مراسم در شهر بیجینگ، وزیر ورزش این کشور، رئیس کمیته المپیک چین ، معاون ورزش و قائم مقام رئیس کمیته ملی المپیک چین و اولین قهرمان المپیک زمستانی این کشور در رشته اسکیت سرعت نیز دراین مراسم حضور داشتند.

مراسم روز المپیک در کامبوج:
کمیته ملی المپیک کامبوج مراسم روز المپیک سال 2011 را با برگزاری دوی نیمه ماراتون به مسافت 21 کیلومتر ، 8 کیلومتر و 5 کیلومتر جشن گرفتند. در پایان مراسم ، رئیس کمیته ملی المپیک و وزیر توریسم از تماشاگران استقبال نمودند و اینطور اظهار داشتند که این مراسم توسط جنبش المپیک برگزار شده است و بیانگر این حقیقت است که  همه مردم در سراسر جهان می توانند به ورزش بپردازند و سلامت و قدرت جسمانی خود را تضمین نمایند.
دوی ماراتون روز المپیک رویدادی است که هزاران نفر می توانند در آن شرکت نمایند و تداعی کننده ماراتون های بین المللی در شهرهای بزرگ دنیا همچون سیدنی و نیویورک می باشد.
۶ تیر ۱۳۹۰ ۱۰:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.