سرمربی تیم ملی بیلیارد ایران:باید به آینده نگاه کنیم

کامران شهلا سرمربی تیم ملی بیلیارد ایران گفت: «بیلیارد بازی است که آمادگی روانی در آن نقش بسزایی دارد.»

کامران شهلا در این خصوص  اظهار داشت: «بیلیارد ایران در حال رشد است و حتما در آینده نزدیک به جایگاه ویژه ای دست می یابد.»

تیم ملی ناین بال ایران در حال حاضر به مسابقات جهانی ناین بال که به میزبانی دوحه قطر برگزار می شود اعزام شده است و سرمربی تیم ملی در این باره می گوید: «بازیکنان ما از دو هفته پیش در اردو حضور داشتند و در این دو هفته تمرینات بسیاری داشته اند و تجربیات زیادی نیز کسب کرده اند.» وی ادامه داد: «شرکت در مسابقات آسیایی و جهانی از اهمیت فراوانی برخوردار است و می توانیم در این مسابقات جایگاه میهن عزیزمان را در جهان ارتقا دهیم و تجربیات فراوانی کسب نماییم.»

کامران شهلا در رابطه با سطح این دوره از مسابقات عنوان کرد: «مسابقات جهانی ناین بال با حضور 128 شرکت کننده از سراسر جهان برگزار می شود. در این دوره از مسابقات اکثر بازیکنان مطرح جهان حضور دارند و ملی پوشان ایرانی رقابت های سختی را پیش روی خواهند داشت.» سرمربی تیم ملی افزود: «هرچند بازیکنان ما نیز از سطح بالایی برخوردار هستند. سهیل واحدی که عنوان نایب قهرمانی مسابقات اسنوکر زیر 21 سال جهان را دارد و تختی زرعکانی نیز عنوان پنجمی ایت بال و نهمی تن بال جهان را دارد.» وی ادامه داد: «این رقابت ها بسیار سخت است اما ما هم شانس پیروزی زیادی داریم. باید به بازیکنان امیدوار باشیم و به آینده نگاه کنیم.»

بیلیارد جزو یکی از رشته هایی است که پس از تکنیک بازیکن به آمادگی روانی نیاز دارد و این روحیه را کسی می تواند به بازیکنان بدهد که از احساسات او کاملا آگاه باشد. شهلا در این رابطه تاکید کرد: «متخصصین روانشناسی ورزش و مربیان مجرب و باتجربه می توانند از لحاظ تکنیک و ارتقاء سطح روحی بازیکنان را تقویت کنند.» وی ادامه داد: «ما باید روی دو اصل در بیلیارد کار کنیم. یکی از نظر تکینیک و تجربه و دیگر اینکه نهایت تلاشمان را در ایجاد شرایط پایدار روانی و ریلکسیشن ورزشکاران بکارگیریم.»

۵ تیر ۱۳۹۰ ۱۰:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.