با قرائت پیام ژاک روگ از سوی بهرام افشار زاده؛جشنواره ورزشی هفته جهانی المپیک در سراسر کشور آغاز شد

با قرائت پیام ژاک روگ از سوی بهرام افشار زاده؛جشنواره ورزشی هفته  جهانی المپیک در سراسر کشور آغاز شد
نخستین روز از هفته جهانی المپیک در تهران و سراسر کشور با قرائت پیام ژاک روگ رئیس کمیته بین المللی المپیک در زمین چمن آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز شد.



به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این مراسم که با حضور بهرام افشار زاده دبیر کل،مهرزاد حمیدی رئیس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک،محمد رضا دوست محمدی نائب رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی،خانم میترا روحی نائب رئیس بانوان ،مصطفی آزاد رئیس هیات تهران ورزش های همگانی و جمعی از مدعوین و اصحاب رسانه و خانواده بزرگ ورزش های همگانی آغاز شد ابتدا دوست محمد ضمن خیر مقدم به حاضرین در مراسم افتتاحیه هفته جهانی المپیک اظهار داشت :امیدواریم برگزاری هفته جهانی المپیک در تهران و سراسر کشور به نحو مطلوب انجام و در اذهان عزیزان باقی بماند چرا که بنا برفرمایشان مقام معظم رهبری توجه به توسعه ورزش همگانی باید در اولیت قرار داشته و ما هم تلاش داریم تا با چنین مناسبتهایی ضمن گسترش ورزش همگانی گام بلندی در راستای سلامت افراد جامعه برداریم.

سپس بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن خسته نباشید به عوامل اجرایی برگزاری جشنوراه هفته جهانی المپیک در سراسرکشور و تاکید برگسترش ورزش همگانی در بین آحاد مردم به قرائت پیام ژاک روگ به مناسبت هفته جهانی المپیک پرداخت.
در متن پیام ژاک روگ آمده است:

شرکت کنندگان عزیز
 در بیست سوم ژوئن هر سال تولد جنبش المپیک نوین را جشن می گیریم تا هر ساله کمیته المپیک 5 قاره جهان این نگرش و دیدگاه جهانی را در کشورشان پیاده کرده و هزان نفر از اقشار جامعه در سنین مختلف را به این حرکت نمادین فرا می خوانند.
روز المپیک در واقع برای همه می باشد هر کسی هستید، هر جا که باشید و هر شغلی که دارید.
هنر روز المپیک فراتر از انجام ورزشی خاص، دویدن و یا تمرین کردن است در این روز معنی ورزش و ارزشهای مهم آن هر چه بیشتر نمایان می شود. بدین معنا که هر چند نهایت سعی و تلاش خود را برای پیروزی صرف می کنیم لیکن برنده و بازنده شدن ملاک  و معیار غایی نیست مهم چگونه بازی کردن است.
توجه به چنین فلسفه ای است که موفقیت و کامیابی را در زندگی روز مره به ارمغان می آورد چرا که ورزش بیش از پیش می تواند موجب سلامتی و زندگی بهتر شود.
از همه شما شرکت کنندگان در این رویداد و دیگر حضاردعوت می کنم تا به هم بپیوندند با هم به حرکت در آیید و با هم بیاموزید تا از ورزش لذت ببرید. 
با بهترین آرزوها برای گذراندن رویدادهای موفقیت آمیز در سال 2011

ژاک روگ رئیس کمیته بین المللی المپیک


بعد از قرائت متن پیام ژاک روگ از سوی دبیر کل بطور رسمی نخستین روز از جشنوراه هفته جهانی المپیک بطور همزمان در چند استان کشورآغاز به کار کرد تا آحاد مردم بتوانند در مسابقات مختلف و فردی و خانوداگی وگروهی آن حضور یابند.

در نخستین روز از هفته جهانی المپیک در آکادمی ملی المپیک که به نام اصحاب رسانه نامگذاری شد مدعوین به اجرای مسابقاتی همچون فریز بی، طناب کشی ،دوامدادی، دارت، پیاده روی و ضربات پنالتی می پردازند.

از مهمترین ویژگیهای روز نخست هفته جهانی المپیک در آکادمی حضور خانواده هابه همراه فرزندان و کودکانشان در این جشنواره ورزشی بود.
۲ تیر ۱۳۹۰ ۱۱:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.