برنامه روزانه هفته جهانی المپیک در تهران

برنامه روزانه هفته جهانی المپیک در تهران
کمیته ملی المپیک با همکاری فدراسیون همگانی و هماهنگی هیاتهای وررزشی به مناسبت هفته جهانی المپیک جشنواره و همایش های ورزشی متنوعی را از امروز دوم تیر ماه تا 10 تیر ماه در تهران برگزار خواهد کرد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛مراسم افتتاحیه هفته جهانی المپیک با حضور کارکنان و خانواده های اصحاب رسانه  از امروز  در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد که برنامه روزانه جشنواره هفته المپیک بدین نحو می باشد.


پنجشنبه دوم تیر ماه مراسم افتتاحیه هفته المپیک تحت عنوان "المپیک و رسانه" با حضور کارکنان و خانواده های اصحاب رسانه  در زمین چمن آکادمی ملی المپیک از ساعت 8 صبح  آغاز و مسابقات طناب کشی، پیاده روی،،دوی امدادی ،زدن ضربات پنالتی ، فریزبی و دارت برگزار می شود.

جمعه سوم تیر ماه تحت عنوان "المپیک و طبیعت" با حضور عموم مردم ساعت 17/30در محل پارک جمشیدیه با کوه روی برگزار می شود.

شنبه چهارم تیرماه تحت عنوان "المپیک و ورزش برای همه" با حضور کلیه گروه های ورزشی صبحگاهی از ساعت 5/30 صبح در محل پار ک ملت به انجام ورزش صبحگاهی پرداخته می شود.

یکشنبه پنجم تیر ماه تحت عنوان "المپیک و دوی بانوان" راس ساعت 8 صبح در مجموعه ورزشی آزادی مسابقات دوی بانوان برگزار می شود.

دوشنبه ششم تیر ماه تحت عنوان "المپیک و هنر برای بچه ها" با حضور خانواده ها و کودکان ساعت 9 صبح نماشگاه عکس و نقاشی کودکان با محوریت المپیک  در محل موزه کمیته ملی المپیک برگزار خواهد شد.

سه شنبه هفتم تیر ماه تحت عنوان "المپیک و جوانان" از ساعت 19 در محل پارک رازی با حضور عموم مردم مسابقات ماهیگیری برگزار می شود.

چهار شنبه هشتم تیر ماه تحت عنوان "المپیک و جوانان" با حضور پرسنل نیروهای مسلح و ورزشکاران از ساعت 17 در محل جنت آباد و سایتهای دیگر به ورزش های هوایی پرداخته می شود.

پنجشنبه نهم تیر ماه تحت عنوان "المپیک ، خانواده و محیط زیست" از ساعت 15 در پارک پردیسان با حضور عموم مردم و خانواده ها به انجام بازیهای بومی و محلی، طناب کشی، ورزش کودکان ،بازیها و ورزش های خانوادگی پرداخته می شود.

جمعه دهم تیر ماه  تحت عنوان "المپیک و دوی آقایان" مسابقات دوی مردان از ساعت 8 صبح در مجموعه ورزشی انقلاب با حضور پرسنل تربیت بدنی، نیروهای بسیج، انجمن های ورزشی صبحگاهی و انجمن ورزش بزرگسالان برگزار می شود.

شایان ذکر است هر ساله در تمامی کشورهای جهان مسابقات و مناسبت های مختلفی تحت عنوان روز المپیک و یا هفته المپیک در کشورهای مختلف در اوائل تیرهاه برگزار می شود که در سالجاری کمیته ملی المپیک با همکاری فدراسیون ورزشهای همگانی برنامه گسترده ای در هفته المپیک برای علاقه مندان در نظر گرفته است.
۲ تیر ۱۳۹۰ ۱۱:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.