مسئول کمیته فنی فدراسیون تکواندو: پومسه نیازمند توجه بیشتری است

مسئول کمیته فنی فدراسیون تکواندو:  پومسه نیازمند توجه بیشتری است
تیم ملی تکواندو در مسابقات کسب سهمیه المپیک باکو باید یکی از حساس ترین مبارزات خود را انجام دهند و برای همین باید عملکرد کاملاً حساب شده داشته باشند .

محمد اسماعیل آذرپاد ، مسئول کمیته فنی فدراسیون تکواندو ، ضمن بیان مطلب فوق خاطر نشان کرد : بعد از اینکه تیم ملی توانست بعد  از 40 سال قهرمان جهان شود حالا تمامی حریفان با قدرتی مضاعف مقابل ملی پوشان قرار خواهند گرفت تا از این طریق خود را مطرح کنند و همین موضوع شرایط را برای تیم ملی بسیار حساس کرده است ولی در گذشته این موارد کمتر احساس می شد.


آذرپاد : در مورد تیم ملی پومسه نیز گفت : اعتقاد دارم که پومسه در شرایط فعلی نیازمند توجه بیشتری است چون پومسه کار خود را با نایب قهرمان جهان شروع کرد و باید به گونه ای حرک کنیم که این موفقیتها همچنان ادامه داشته باشد چون کشورهایی چون ترکیه ، آلمان، آذربایجان و درأس آنها کره جنوبی تلاش زیادی در این رشته انجام می دهند و با این وضعیت باید سرمایه گذاری بیشتری در پومسه صورت بگیرد و به گونه ای حرکت کنیم که در این رشته دچار عقب نشینی نشویم.


وی در خصوص مسابقات کشوری خردسالان نیز افزود : این مسابقات بهترین فرصت برای استعدادیابی است و اطمینان داشته باشید که کمیته فنی به دقت این مسابقات را زیر نظر خواهد داشت تا بهترین هارا شناسایی و مورد آموزش قرار دهد.  

۱ تیر ۱۳۹۰ ۱۴:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.