مربی تیم ملی ووشوی جوانان: پیشرفت تالو در بخش جوانان کاملا محسوس است

مربی تیم ملی ووشوی جوانان: پیشرفت تالو در بخش جوانان کاملا محسوس است
مربی تیم ملی ووشوی جوانان کشورمان در بخش تالو گفت: با توجه به پشتوانه سازی های که طی سالهای اخیر در رشته ووشو شده است، پیشرفت جوانان در بخش تالو قابل محسوس است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ "توحید اسدیان" در این باره اظهار داشت: از آنجایی که زمزمه های حضور رشته ووشو در سال 2020 در المپیک شنیده می شود تمامی کشورها  برای حضور موفق در این رقابتها از هم اکنون سرمایه گذاری خود را در این رشته آغاز کرده اند و با این شرایط حتی کشورهای عربی که برای ایران زنگ تفریح بوده اند را نباید دست کم گرفت.


وی در خصوص وضعیت تیم ملی تالوی جوانان جهت حضور در پیکارهای جوانان آسیا در شانگهای چین تصریح کرد: خوشبختانه تیم ملی تالوی جوانان ایران تاکنون اردوهای منظمی را پشت سر گذاشته و طبق برنامه سومین مرحله این اردوها را تا 13 تیرماه ادامه خواهیم داد.


اسدیان تاکید کرد: البته بعد از 3 روز استراحت جوانان تالو ایران اردوهای خود را در 3 مرحله تا زمان برگزاری رقابتهای جوانان آسیا در شانگهای از سر خواهند گرفت، ضمن اینکه با وجود بالا بودن سطح رقابتهای شانگهای یک تورنمنت بین المللی در کشور جمهوری آذربایجان در نظر گرفته شده است.


مربی تیم ملی جوانان تالو تاکید کرد: البته در تورنمنت بین المللی باکو تنها در بخش "تای چی چوان" در بخش تالو به اجرای فرم خواهد پرداخت که با نظر کمیته فنی تنها یک نماینده در این مسابقات به اجرای فرم خواهد پرداخت.


وی با اشاره به اینکه کسب مدال در رقابتهای جوانان آسیا سخت خواهد بود، گفت: در این رقابتها ووشوکارانی که در رقابتهای گوانگژو صاحب عنوان بودند نیز حضور خواهند داشت و با این شرایط باید تالوکاران ما با بیشترین آمادگی در این مسابقات به روی تالوفیلد بروند، و این کار ما را برای هدایت آنها به بهترین نحو سخت تر خواهد کرد.


اسدیان در ادامه اذعان داشت: شرایط تیمهای پایه برای مدال آوری بسیار سخت است، چرا که این رده سنی همیشه در حال نوسان هستند و یک پروسه را از نظر سنی در رده نونهال به نوجوان و جوانان در پیش رو دارند و با این روند نیز کار ما برای آموزش آنها سخت خواهد شد.


وی در خاتمه افزود: رشته ووشو و مخصوصا تالو با حمایتهای مسئولین این فدراسیون توانسته به عنوان یک حریف جدی برای ووشو کاران مدعی شرق آسیا تبدیل شود و با نگرشی که رئیس فدراسیون در پیش رو دارد، قطعا آینده این رشته درخشان تر و جهش مثبت این رشته قابل محسوس تر خواهد بود.

۱ تیر ۱۳۹۰ ۱۴:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.