اعلام آمادگی 3 شهر برای میزبانی از کلاس بین المللی داوران وزنه برداری

یک دوره کلاس بین المللی داوری وزنه برداری با حضور داوران مو بین المللی وزنه برداری کشور درهفته پایانی تیر یا اوایل مرداد ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ محمد زهتاب، رئیس کمیته داوران فدراسیون وزنه برداری که مسئولیت تدریس این کلاس بین المللی برعهده اوست، ضمن تائید این خبر گفت: این کلاس مطابق با آخرین متدهای فدراسیون جهانی وزنه برداری برگزار می شود. به عبارتی در کلاس بین المللی فوق تمامی مباحث به زبان انگلیسی تدریس می شود و کلیه حاضران در این کلاس می بایست با زبان انگلیسی آشنایی داشته باشند چراکه در غیر اینصورت حضور در این کلاس هیچ فایده ای برای آنها نخواهد داشت.


زهتاب با بیان اینکه فقط دو گروه از داوران اجازه ثبت نام برای حضور در این کلاس بین المللی را دارند افزود: داوران درجه یک ملی برای ارتقا به درجه 2 بین المللی و داوران درجه 2 بین المللی برای ارتقا به درجه یک بین اللملی می توانند در کلاس فوق ثبت نام کنند که البته پس از مشخص شدن مکان و زمان دقیق برگزاری این کلاس با ارسال بخشنامه به هیات های وزنه برداری استان ها در مورد شرایط ثبت نام اطلاع رسانی خواهد شد.


 رئیس کمیته داوران در مورد استان میزبان این کلاس بین المللی داوری نیز خاطرنشان کرد: تا کنون مازندران، ارومیه و اصفهان برای میزبانی از این کلاس داوری اعلام آمادگی کرده اند و فدراسیون وزنه برداری در حال بررسی شرایط اعلام شده از سوی این 3 شهر است تا در نهایت میزبان این کلاس بین المللی را طی هفته آتی معرفی کند.


زهتاب در پایان با بیان اینکه طی یک سال گذشته علاوه بر برگزاری چندین دوره کلاس داوری درجه 3 و درجه 2،  شاهد برگزاری همایش بزرگ داوران وزنه برداری در محل فدراسیون وزنه برداری بوده ایم، تمامی این تلاش ها را در راه ارتقا سطح داوری وزنه برداری در ایران موثر قلمداد کرد و گفت: ارتقا سطح داوری، یکی از اهداف فدراسیون وزنه برداری است که با ادامه این روند می تواند امیدوار بود که داوران وزنه برداری کشورمان در تمامی مسابقات جهانی و آسیایی حضوری درخشان داشته باشند و میزبان فعالیت آنها در عرصه بین المللی به شکل چشمگیری افزایش یابد.


پیش از این فدراسیون جهانی وزنه برداری موافقت خود را با برگزاری یک دوره کلاس بین المللی مربیگری در تهران اعلام کرده بود. این کلاس بین المللی مربیگری با حضور مدرس جهانی فدراسیون وزنه برداری در آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد.

۱ تیر ۱۳۹۰ ۱۴:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.