سومین دوره بازی های آسیایی ساحلی-هایانگ چین؛سمینار سرپرستان کاروان شهریور ماه سالجاری برگزار خواهد شد

سومین دوره بازی های آسیایی ساحلی-هایانگ چین؛سمینار سرپرستان کاروان شهریور ماه سالجاری برگزار خواهد شد
با توجه به شمارش معکوس و زمان باقی مانده یکساله به سومین بازیهای ساحلی آسیایی 2012 در هایانگ چین، مرحله مهم بعدی برای برگزارکنندگان شورای المپیک آسیا، برگزاری سمینار ویژه برای سرپرستان تیم از 45 کمیته ملی المپیک می باشد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛  این سمینار که در تاریخ 14 و 15 شهریور، سالجاری برگزار خواهد شد، روز اول به ارائه کامل برنامه فعالیت ها پرداخته می شود و روز دوم تور بازدید از اماکن ورزشی در نظر گرفته شده است که در منطقه بسیار دیدنی  دریاچه جیولانگ ( 9 اژدها) در کوهستان ژائولو واقع در پارک جنگلی ملی و برای برگزاری رقابتهای قایقرانی دراگون بوت در نظرگرفته شده است. همچنین نمایندگان می توانند از اماکن ورزشی دیگری چون ساحل روبروی مرکز ورزشی و دهکده بازیهای ساحلی آسیایی که برای 1600 ورزشکار و 750 نفر از کادر تیم ها و 2000 نفر از رسانه ها پیش بینی شده است ،نیز دیدن کنند. در عین حال دفاترمرکزی هتل 5 ستاره که به تازگی ساخته شده است و دیگر سازمانهای ورزشی شامل مرکز حفاظت و امنیت و نیز پایگاههای استقبال از مهمانان ورودی  و نیز عزیمت آنان به هنگام بازگشت نیز درنظر گرفته شده است.
بر اساس این گزارش؛ سمینار  بعدازظهر تشکیل و برگزارکنندگان به ارائه برنامه های خود در همه ابعاد اداری و تدارکاتی بازیها می پردازند و در انتها نیز جلسه پرسش و پاسخ برگزار خواهد شد.

سومین دوره بازی های آسیایی ساحلی  از 26 خرداد الی 1 تیرماه سال1391 در 45 رویداد در 12 رشته ورزشی که شامل رشته های والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی، هندبال ساحلی، بسکتبال ساحلی، سپک تاکرا ساحلی، کبدی ساحلی، وودبال، دراگون بوت، پاراگلاید قدرتی، اسکیتینگ، صخره نوردی و موج سواری هستند، برگزار خواهد شد.


 

۳۱ خرداد ۱۳۹۰ ۱۴:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.