رئیس کمیته آبهای آرام فدراسیون قایقرانی:با تصویب هیات رئیسه بهترین کانوسوار بانوی کشور به کمپ تمرینی ICF اعزام خواهد شد

رئیس کمیته آبهای آرام فدراسیون قایقرانی:با تصویب هیات رئیسه بهترین کانوسوار بانوی کشور به کمپ تمرینی ICF اعزام خواهد شد
با توجه به برگزاری اولین دوره مسابقات کانو کانادایی بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا تهران کانوسواران بانوی کشورمان نیز در این رقابت ها شرکت خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ به همین منظور تست انتخابی تیم ملی کانو بانوان در آکادمی ملی قایقرانی برگزار شد.
رئیس کمیته آبهای آرام فدراسیون قایقرانی در این رابطه گفت: تست انتخابی تیم ملی کانو کانادایی بانوان با همکاری آکادمی ملی قایقرانی شنبه 28 خرداد برگزار شد.
محسن میلاد ادامه داد: این تست با دعوت از 9 قایقران که نفرات منتخب کاپ 1 کشوری بودند، صورت گرفت.
وی افزود: در این تست، آزمون های پیکر سنجی، ترکیب بدنی و آزمون های فیزیولوژیکی شامل ارزیابی توان بی هوازی و توان هوازی انجام شد.
میلاد بیان کرد: پس از آزمون نتایج در آکادمی ملی قایقرانی تحلیل شد و نتیجه نهایی در اختیار هیات رئیسه و کمیته آبهای آرام برای گزینش نهایی تیم ملی قرار گرفت.
وی اظهار داشت: با تصویب هیات رئیسه و با توجه به برگزاری اولین دوره مسابقات کانو کانادایی در مسابقات قهرمانی آسیا تهران تصمیم برآن شد تا با برگزاری مسابقات کانو در کاپ کشوری و همچنین تست انتخابی از برترینها، نفراتی برای حضور در اردوهای تیم ملی انتخاب شوند.
میلاد خاطر نشان کرد: از بین قایقرانانی که تست دادند 3 تا 4 نفر به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد و زیر نظر یولداشف مربی تیم ملی تمرین خواهند کرد و در نهایت 2 نفر از بهترین ها در مسابقات قهرمانی آسیا حضور خواهند یافت.
وی از حمایت ICF از رشته کانو کانادایی بانوان خبر داد و افزود: فدراسیون جهانی قایقرانی ICF با توجه به نوپا بودن رشته کانو کانادایی بانوان و با نگاه ویژه به این رشته، در نظر دارد به منظور توسعه این رشته کمپ های تمرینی مخصوصی را در کشورهای مختلف برگزار کند.
میلاد اظهار داشت: با توجه به قول مساعد جابا سانتو در خصوص حضور یک بانوی کانوسوار از ایران در کمپ ICF، پیشنهاد حضور بهترین کانو سوار بانوی کشور در این کمپ را در هیات رئیسه مطرح خواهیم کرد.
وی افزود: در صورت تایید هیات رئیسه کانوسوار بانوی منتخب کشورمان به کمپ ICF اعزام خواهد شد و زیر نظر بهترین مربیان دنیا تمرین خواهد کرد.
میلاد خاطر نشان کرد: با توجه به استعدادی که در کشور در رشته کانو کانادایی در بخش بانوان دیده شد آینده بسیار خوبی را برای این رشته در کشور پیش بینی می کنیم.

۳۱ خرداد ۱۳۹۰ ۱۳:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.