کشاورز: کسب ۷ کرسی آسیایی تنیس از سوی نمایندگان کشورمان بدست آمد

شاهرخ کشاورز دبیر فدراسیون تنیس از تصدی ۷ کرسی آسیایی از سوی نمایندگان کشورمان خبرداد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ کشاورز دبیر فرداسیون تنیس افزود : پیش از این تنها پست آسیایی ایران در تنیس آسیا متعلق به علیرضا خروشی، رئیس اسبق فدراسیون بود که در هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیایی این رشته ورزشی نیزعضویت داشت.

وی تصریح کرد با رایزنی های ریاست فدراسیون تنیس و روابط خوب مسئولان کشورمان با سران آسیایی این رشته ورزشی، تعداد نمایندگان ایران در پست های مختلف آسیایی افزایش یافت.

وی با بیان پست های نمایندگان کشورمان در کنفدراسیون تنیس آسیا خاطرنشان کرد: هم اکنون ریاست تنیس ساحلی و عضویت در هیئت رئیسه آسیایی تنیس به علیرضا خروشی واگذار شده، محمدجمشیدی برای عضویت در کمیته سینیور آسیا انتخاب شد، امیر برقعی در کمیته توسعه آسیا حضور خواهد داشت، اکبر طاهری در کمیته جوانان و رنکینگ ، مرتضی جمشیدی در کمیته تنیس ساحلی و عضویت در کمیته تنیس حرفه ای نیزبه من واگذار شده است.

دبیر فدراسیون تنیس با مثبت ارزیابی کردن حضور نمایندگان ایران در کنفدراسیون تنیس آسیا اظهار داشت: ایران بنیانگذار کنفدراسیون تنیس آسیا بوده و اکنون پس از گذشت سال ها، حضور دوباره نمایندگان ایران در کرسی های آسیایی این رشته ورزشی می تواند نوید بخش روزهای خوبی برای تنیس ایران باشد.

وی با اشاره به تلاش نمایندگان ایران برای ارتقا پست های آسیایی خود اذعان داشت: نمایندگان کشورمان علاوه بر تفکر آسیایی و تلاش برای پیشرفت تمام کشورهای حاضر در سطح آسیا، برای ارتقا جایگاه خود در سال های آتی نیز کوشش خواهند کرد.
کشاورز همدلی موجود در فدراسیون تنیس را عامل اصلی موفقیت های اخیر ایران در آسیا دانست .

۳۰ خرداد ۱۳۹۰ ۱۳:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.