گزارش خبرنگار اعزامی از سنگاپور؛بیرانوند:می‌توانستم مدالی بهتر از برنز بگیرم

دونده دوی 1500 متر کشورمان پس از تصاحب مدال برنز این ماده گفت: از کسب این مدال بی نهایت خوشحالم هر چند که می توانستم به مقام بهتر از سومی هم دست یابم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و خبرنگار اعزامی به سنگاپور امیربیرانوند تصریح کرد: در جریان رقابت و در حالی که جلوتراز بسیاری از دوندگان دیگر مشغول دویدین بودم ناگهان دچار پیچ خوردگی پا شدم و نتوانستم سرعت خود را تا پایان رقابت حفظ کنم.
وی تصریح کرد: موقعیت ایجاد شده به گونه‌ای بود که هرگز فرصت جبران عقب افتادگی و دور شدن از ورزشکاران یمن و هند را نداشتم. به همین دلیل به عنوان سومی اکتفا کردم.
دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی نوجوانان سنگاپور در ماده دوی 1500 متر تصریح کرد: در مجموع از اینکه اولین حضور درچنین رقابت‌هایی را با کسب مدال به پایان رساندم بسیار خوشحالم. هرگز به خاطرموقعیت از دست رفته برای دستیابی به مدال بهتر ناراحت نیستم. چرا که از تمام تلاش خود در این زمینه بهره بردم.
بیرانوند در خاتمه ابراز امیدواری کرد که سایر دوندگان شرکت‎کننده در بازی‎های آسیایی نوجوانان سنگاپور هم بتوانند در رقابت‌های خود موفق به تصاحب مدال و جایگاه قابل توجه شوند.

 

۹ تیر ۱۳۸۸ ۱۷:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.