افشارزاده:امیدها امید را در دل ایرانیان زنده کردند/ هواداران پنج شنبه پاسخ زحمات امیدها را بدهند

افشارزاده:امیدها امید را در دل ایرانیان زنده کردند/ هواداران پنج شنبه پاسخ زحمات امیدها را بدهند
دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان ضمن تبریک پیروزی تیم ملی امید در دیدار رفت مرحله حذفی مقدماتی المپیک از هوادران فوتبال خواست تا روز پنج شنبه ملی پوشان این تیم را تنها نگذارند.

بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان بعد از پیروزی یک بر صفر تیم ملی امید برابر تیم عراق در مرحله حذفی مقدماتی بازیهای المپیک 2012 لندن اظهار داشت: بسیار خوشحالم که اعضای تیم ملی امید توانستند اولین گام را با قدرت بردارند و نشان دهند که خواست آنها، خواست میلیونها ایرانی و پایان دادن به حسرتی 36 ساله است. امیدها امید را در دل میلیونها ایرانی برای حضور در المپیک زنده کردند.


وی ادامه داد: انصافا تمامی اعضای تیم از کادر فنی گرفته تا سرپرست و بازیکن تلاش خود را بکار بستند تا با کسب یک پیروزی ارزشمند در خاک عراق کار را برای صعود آسانتر سازند. مطمئنا ملی پوشان در استادیوم آزادی و در خاک ایران عزیز نیز از تمام نیرو و داشته های خود استفاده خواهند کرد تا یک پیروزی ارزشمند دیگر تقدیم ایرانیان عزیز نمایند.


دبیر کل کمیته ملی المپیک در پایان گفت: مطمئنا حضور هواداران عراقی در ورزشگاه اربیل کار را برای ملی پوشان کشورمان به مراتب سخت کرده بود. امید دارم تا هواداران خوب و همیشه در صحنه فوتبال ایران نیز روز پنج شنبه با حضور خود در استادیوم آزادی جو مورد نیاز برای صعود را فراهم ساخته و با تشویق های خود امیدها را در کسب این مهم یاری دهند.

۳۰ خرداد ۱۳۹۰ ۱۰:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.