گرگان میزبان دوره تربیت مدرسی بین المللی کبدی با حضور دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا

اولین دوره کلاس تربیت مدرسی داوری و مربیگری بین المللی کبدی بانوان و آقایان با حضور محمد سرور مدرس بین المللی و دبیر کل فدراسیون کبدی آسیا از صبح امروز (یکشنبه)در مرکز مربیگری و داوری غرب و آسیای میانه در بخش بهاران شهر گرگان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ یکدوره کلاس تربیت مدرس داوری و مربیگری کبدی با شرکت 60 نفر (بانوان و آقایان) از سراسر کشور از صبح امروز به مدت 3 روز در مرکز مربیگری و داوری غرب و آسیای میانه در بخش بهاران شهر گرگان با تدریس محمد سرور مدرس بین المللی کبدی و دبیر کل کنفدراسیون کبدی آسیا آغاز شد.

نفرات شرکت کننده در این دوره صبح ها  در کلاس تئوری مدرسی بین المللی حضور خواهند یافت و در نوبت عصر هم به صورت عملی نکات بیان شده در کلاس تئوری را اجرا خواهند کرد و در پایان به نفرات برتر این دوره گواهینامه مدرسی اعطاء خواهد شد تا بتوانند به عنوان مدرس فدراسیون کبدی در کلاسهای داوری و مربیگری سراسر کشور جهت رشد و توسعه هر چه بیشتر کبدی کشور حضور پیدا کنند.

مراسم افتتاحیه مرکز توسعه کبدی غرب آسیا و آسیای میانه صبح فردا با حضور محمد رضا مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی ایران و نایب رئیس اول کنفدراسیون کبدی آسیا ،محمد سرور دبیر کل کنفدراسیون آسیا ، قربانعلی پاشا مدیر کل تربیت بدنی استان گلستان و جمعی از مسئولین استانی در بخش بهاران شهر گرگان برگزار خواهد شد.

۲۹ خرداد ۱۳۹۰ ۱۱:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.