رئیس فدراسیون تنیس :30 تنیسور جوان ایرانی عازم کمپ بین المللی هند می شوند

رئیس فدراسیون تنیس، چهار دستاورد مهم ایران در اجلاس کنفدراسیون تنیس آسیا در تاشکند ازبکستان را تشریح کرد.
                            
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ “مجید شایسته” رئیس فدراسیون تنیس کشورمان ابقای علیرضا خروشی در هیئت رییسه کنفدراسیون تنیس آسیا را نخستین دستاورد سفرش به اجلاس تاشکند اعلام کرد و گفت : رایزنی ها و تعاملات مطلوب خروشی با اعضای این کنفدراسیون باعث شد تا ایران بتواند کرسی خود را در آسیا حفظ کند.

وی برگزاری رقابت های سه جانبه میان تیم های رده های مختلف سنی ایران، کویت و پاکستان را دومین نتایج سفرش به اجلاس کنفدراسیون تنیس آسیا ذکر کرد و افزود: در صورت تمایل سایر کشورهای منطقه، این پیکارها با تعداد تیم های بیشتری برگزار خواهد شد.

شایسته به مذاکرات خود با رییس فدراسیون تنیس هند اشاره کرد و اظهار داشت : ۳۰ تنیس باز زیر ۱۸ سال ایران (۲۰ پسر و ۱۰ دختر) تابستان امسال برای حضور در کمپ بین المللی هند عازم این کشور می شوند.

وی ادامه داد: تنیس بازان ایرانی درمدت اقامت ۱۲ روزه خود درکمپ هند با جدیدترین اصول این رشته ورزشی آشنا خواهند شد.
شایسته پیشنهاد میزبانی برگزاری رقابت های ۱۶ تنیس باز برتر آسیا در ایران را از دیگر دستاوردهای نخستین سفرش به اجلاس کنفدراسیون تنیس آسیا نام برد و گفت: برگزاری این دوره از مسابقه ها می توانند نقش بسزایی در توسعه این رشته ورزشی در کشور داشته باشد.

وی با بیان اینکه در اجلاس کنفدراسیون تنیس آسیا اعضا خواستار ارتقای جایگاه این قاره در فدراسیون بین المللی تنیس (ITF) شدند، افزود : اعضای این کنفدراسیون،برنامه ها، انتظارات و توقعات خود را در اجلاس آتی ITF که شهریورماه امسال در تایلند برگزار می شود، مطرح خواهند کرد تا آسیا نقش پررنگ تری را در این فدراسیون به دست آورد.

رییس فدراسیون تنیس از برگزاری یک دوره آموزشی در اوایل مهرماه امسال در ایران خبر داد و اظهار داشت : مذاکرات و رایزنی های لازم  برای حضور آنیل کانا رییس کنفدراسیون تنیس آسیا در تهران و بازدید از امکانات تنیس کشورمان به عمل آمده است.

همچنین گفتنی است یکی دیگر از دستاوردهای مهم این اجلاس انتخاب علیرضا خروشی به عنوان رئیس کمیته ساحلی آسیا ،عضویت محمد جمشیدی در کمیته پیشکسوتان آسیا و عضویت شاهرخ کشاورز در کمیته تنیس حرفه ای آسیا می باشد.

۲۸ خرداد ۱۳۹۰ ۱۳:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.