مربی تیم ملی ووشوی جوانان ایران: تیم ملی جوانان در کنار بزرگسالان صاحب تجربیات گرانبهایی می شود

مربی تیم ملی ووشوی جوانان بانوان در بخش ساندا گفت: حضور ووشوکاران بزرگسال به عنوان حریف تمرینی برای ساندا کاران جوان فرصت خوبی است تا جوانان بهتر محک بخورند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، "زهرا کریمی" در این باره اظهار داشت: با اتمام امتحانات جوانان، اردوهای تیم ملی را از پنجشنبه 26 خردادماه در کنار تیم بزرگسالان از سر گرفتیم و به اعتقاد من این شیوه تمرین می تواند کمک کند تا جوانان از نظر تجربی بهتر با تیم بزرگسالان کار کنند و محک ببینند.

وی ادامه داد: نفرات برتر 4 وزن ساندای جوانان در آخرین رقابتهای انتخابی فیکس شدند و با این شرایط می توان با تمرکز بیشتری بر روی آنها کار کرد و بیشتر از تجربیات تیم بزرگسالان استفاده برد.

کریمی تاکید کرد: به جز "پرتوا دارابی"، سانداکاران جوان ما تجربه حضور در رقابتهای برون مرزی را ندارند و حضور آنها در کنار تیم بزرگسالان به عنوان حریف تمرینی می تواند کمک کند تا این تیم کم تجربه را برای حضور در میادین بین المللی آماده تر کنیم.

مربی تیم ملی ساندای جوانان تاکید کرد: تا زمان برگزاری رقابتهای جوانان آسیا در شانگهای چین، 2 ماه فرصت داریم و در این مدت زمان کوتاه تمرینات سخت و فشرده ای را برای این تیم در نظر گرفته ایم، ضمن اینکه سومین مرحله این اردوی آمادگی که از پنجشنبه آغاز شده است تا 13 تیرماه ادامه خواهد داشت.

وی در این باره اذعان داشت: بعد از پایان سومین مرحله اردوهای آمادگی یک استراحت 3 روزه را برای جوانان در نظر گرفته ایم و در ادامه تمرینات ملی پوشان را از 17 تیرماه از سر خواهیم گرفت و تا 4 تیرماه ادامه خواهیم داد.

کریمی در خاتمه از برگزاری 2 مرحله اردوی آمادگی تا زمان برگزاری رقابتهای جوانان خبر داد و تصریح کرد: تیم ساندای جوانان با وجود تجربه کمی که برای حضور در رقابتهای بین المللی دارد اما توانایی کسب مدال در مسابقات برون مرزی را خواهد داشت و به اعتقاد من با این روال می توان به آینده ساندای بانوان امیدوارتر شد، چرا که این تیم می تواند جایگزین خوبی برای آینده بزرگسالان باشد.

۲۸ خرداد ۱۳۹۰ ۱۱:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.