مسابقات دراگون بت قهرمانی کشور در آبانماه برگزار می شود

مسابقات دراگون بت قهرمانی کشور آبانماه سالجاری در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛"محمد کنی" رییس انجمن دراگون بت در این زمینه گفت: رقابتهای رده بانوان 16 آبانماه مصادف با عید سعید قربان و مسابقات آقایان 20 آبانماه (یادواره مرحوم محمد حسن ساقی شب) پیش کسوت عرصه مربیگری و داوری قایقرانی برگزار خواهد شد.

وی در مورد دلایل انتخاب این زمان اظهار داشت:"با توجه به این که ماه مبارک رمضان را در پیش داریم، قصد داشتیم با ایجاد فرصت کافی برای بارگیری و آماده سازی ورزشکاران مسابقات را در ماه مهر برگزار کنیم. اما فدراسیون قایقرانی اعلام کرد که در ماه مهر، دریاچه آزادی را برای برگزاری مسابقات انتخابی المپیک لندن نیاز دارند. پس از بحث و بررسی های انجام شده بهترین زمان ممکن 16 و 20 آبان ماه انتخاب شد".

کنی ضمن اشاره به کم کاری های گذشته و نبود دستورالعمل های اجرایی، اضافه کرد:"تیم های کارشناسی متشکل از داوران و مربیان بین المللی و قهرمانان ملی، پس از آماده سازی دستورالعمل ها و اساسنامه های لازم جهت اداره کمیته ها، برنامه و نحوه برگزاری مسابقات را تعیین کرده و هم اینک نیز در حال ایجاد یک فرآیند تخصصی و کم نقص در زمینه انتخاب مربی و پاروزنان تیم ملی می باشند. تمامی این تصمیمات در اولین سمینار تخصصی دراگون بت که به زودی برگزار خواهد شد به اطلاع مسؤولین و مربیان استان ها خواهد رسید
۲۸ خرداد ۱۳۹۰ ۱۱:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.