دوندگان بین المللی جاده ابریشم روز گذشته از مرز باجگیران وارد کشور ترکمنستان شدند

دوندگان بین المللی جاده ابریشم روز گذشته از مرز باجگیران وارد کشور ترکمنستان شدند
گروه سه نفره دوندگان بین المللی جاده ابریشم که ماه قبل وارد ایران شده بودند بعد از گذشتن از مسیر غرب به شرق کشور روز گذشته در میان بدرقه نمایندگان کمیته ملی المپیک و مسئولین استان خراسان رضوی از طرف مرز باجگیران وارد کشور ترکمنستان شدند تا به مسیر دوی خود در این کشور ادامه دهند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ این گروه 18 نفره متشکل از قهرمانان دونده، خبرنگار، عکاس، فیلمبردار و پزشک از کشورهای تایوان، انگلیس، کانادا، چین، ایرلند، استرالیا و روسیه بودند  که قصد دارند به مدت 150 روز و با میانگین 70 کیلومتر در هر روز مسیر جاده ابریشم را طی می کنند.

گروه فوق بعد از تمهیدات اندیشیده شده و استقبال و همراهی نمایندگان کمیته ملی المپیک و هیات استقبال استانهای آذربایجان غربی و شرقی ،اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان ،خراسان شمالی و خراسان رضوی هر روز مسیر 70 کیلومتری را در داخل کشور طی کرده تا اینکه روز گذشته با رسیدن به مرز باجگیران در میان بدرقه نمایندگان کمیته ملی المپیک و مسئولین استان وارد مرز ترکمنستان شده و به مسیر خود به سمت چین ادامه دادند .

دوندگان بین المللی فوق که  تعدادی از دونده گان ایرانی نیز آنها را تا ابتدای مرز همراهی می کردند در ادامه بعد از گذشتن از کشورهای مسیرجاده ابریشم یعنی ترکمنستان، ازبکستان و قزاقستان وارد  شهرجیانگ چین می شوند.

۲۵ خرداد ۱۳۹۰ ۱۲:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.