پنجاه و چهارمین جلسه هیئت اجرایی شورای المپیک آسیا برگزار شد؛بازیهای هنرهای رزمی آسیا در تاریخ مقرر برگزار می شود/کشورهای چین،قزاقستان،عمان،ویتنام و تایلند گزارشاتی در خصوص آمادگی خود برای میزبانی مسابقات پیش رو ارائه دادند/ ویتنام میزبان جلسه هیئت رئیسه

پنجاه و چهارمین جلسه هیئت اجرایی شورای المپیک آسیا برگزار شد؛بازیهای هنرهای رزمی آسیا در تاریخ مقرر برگزار می شود/کشورهای چین،قزاقستان،عمان،ویتنام و تایلند گزارشاتی در خصوص آمادگی خود برای میزبانی مسا
در حاشیه برگزاری نخستین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان(2009 سنگاپور) پنجاه و چهارمین جلسه هیئت رئیسه شورای المپیک آسیا از ساعت 14 الی 17 امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در این نشست که بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک کشورمان به عنوان عضو هیئت رئیسه OCA و رئیس کمیته اطلاعات و آمار این شورا حضور داشت موارد متعددی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که قابل توجه است.
در جلسه فوق ابتدا تیموتی فوک نایب رئیس شرق آسیا از طرف ریاست شورای المپیک آسیا ضمن خوشامد گویی به اعضا از میزبانی سنگاپور برای برگزاری اولین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان و جلسه هیئت رئیسه شورای المپیک آسیا تشکر و قدردانی نمود تا در  ادامه راندهیر سینگ دبیرکل شورای المپیک آسیا به ارائه گزارشاتی در خصوص رویدادهای آتی فعالیت های شورای المپیک آسیا  بپردازد.
در این نشست گزارشی از سوی کمیته برگزاری بازی های آسیایی گوانگجو در مورد پیشرفت برنامه بازی ها به جلسه ارائه شد تا پس از نمایش فیلمی که میزان پیشرفت تأسیسات واستادیوم های ورزشی و دهکده بازیها را نشان می داد، اطلاعات لازم در خصوص نحوه برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه، برنامه های پزشکی و کنترل دوپینگ، تشریفات و برنامه های استقبال و بدرقه و نحوه ارائه خدمات به کمیته های ملی المپیک از سوی نماینده کمیته برگزاری برای اعضاء حاضر در جلسه تشریح گردد.
همچنین گزارش پیشرفت برنامه های مربوط به سومین دوره بازی های داخل سالن که مقرر است در ویتنام برگزار شود نیز برای اعضاء قرائت گردید تا در ادامه گزارش مربوط به پیشرفت برنامه های هفتمین دوره بازیهای آسیایی زمستانی آلماتی از سوی نماینده کمیته برگزاری بازیها برای اعضاء جلسه قرائت گردد در واقع از سوی مسئولان کشور قزاقستان قوانین و مقررات مربوط به بازیها در اختیار اعضاء قرار گرفت تا برای روشن شدن پاره ای ابهامات به پرسش های اعضاء حاضر پاسخ داده شود.

پس از ارائه گزارشات فوق گزارش مربوط به دومین دوره بازیهای ساحلی که قرار است در مسقط عمان برگزار شود برای حاضرین در جلسه قرائت گردید تا رئیس کمیته ملی المپیک تایلند گزارشی در خصوص اولین دوره بازی های رزمی آسیا  که قرار است دهم مرداد ماه در بانکوک برگزار شود ارائه دهد و کارت های شرکت در بازیهای اعضاء شورای المپیک آسیا در بین اعضاء توزیع شد.
 نکته قابل توجه آنکه مسئولین کمیته برگزاری خاطر نشان کردند که بازی ها در زمان مقرر (اول آگوست) دهم مرداد ماه در بانکوک برگزار خواهد شد.
در نشست فوق اصلاحیه قوانین و مقررات شورای المپیک آسیا  به اطلاع اعضاء رسانده و
گزارشی نیز در خصوص نحوه برگزاری، تعداد تیم ها ،نفرات شرکت کننده ، نحوه برگزاری مراسم افتتاحیه و خدمات رسانی به تیم های شرکت کننده دراولین دوره بازیهای نوجوانان آسیا به اطلاع اعضاء رسانده شد.
در پایان نست فوق مقرر گردید جلسه آینده هیئت رئیسه در ویتنام برگزار شود و سپس از خدمات آقای وی جیزهونگ رئیس کمیته قوانین شورای المپیک آسیا که عهده دار ریاست فدراسیون بین المللی والیبال نیز می باشند تشکر و قدردانی گردید.
وی به جهت مسئولیت خطیری که در فدراسیون یادشده دارد از شورای المپیک آسیا خداحافظی کرد.


۹ تیر ۱۳۸۸ ۱۶:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.