پیش بسوی المپیک لندن(52)؛علی یعقوبیان در گفتگو با سایت کمیته ؛ برای مسابقات قهرمانی شمشیر بازی آسیا آماده می شوم

پیش بسوی المپیک لندن(52)؛علی یعقوبیان در گفتگو با سایت کمیته ؛ برای مسابقات قهرمانی شمشیر بازی آسیا آماده می شوم
شمشیرباز ملی پوش اسلحه اپه در حالی خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیای کره جنوبی اماده می کند که به تازگی با کسب مقام سیزدهمی مسابقات جهانی سوئیس بازگشته است.

علی یعقوبیان ملی پوش شمشیربازی کشورمان در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک نظرش را در مورد مسابقات جهانی سوئیس اینگونه اظهار کرد : مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و از انجا که به المپیک نزدیک می شویم و این مسابقات جهت کسب سهمیه المپیک بسیار یاری دهنده است همه ورزشکاران با تمام توان ظاهر شدند. من نیز با امادگی وارد شده بودم و با گذشتن از مراحل یک شانزدهم و یک هشتم نهایی هدفم کسب مدال شده بود ولی در مرحله یک چهارم با روبرو شدن با روته ایتالیایی که قهرمانی المپیک سیدنی بود این هدف به سرانجام نرسید و به یک دوم صعود نکردم.

وی در ادامه افزود : از امروز اردوی تدارکاتی  20 روزه ای را جهت کسب آمادگی حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در آکادمی ملی المپیک زیر نظر یوکنی بیرکوف مربی روسی  را آغاز کردیم. این مسابقات که تیر ماه به میزبانی کره جنوبی برگزار می گردد در کسب امتیاز سهمیه المپیک ضریب 2 دارد یعنی دو برابر مسابقات جایزه بزرگ در رنکینگ و کسب سهمیه تاثیرگذار است.

یعقوبیان در خصوص برنامه های آتی اش تصریح کرد : پس از مسابقات قهرمانی آسیا روی تمرینات و آمادگی بدنی کار می کنیم و برای مدتی مسابقه نداریم تا برای مسابقات قهرمانی جهان آمادگی لازم را کسب کنیم.

شمشیرباز اسلحه اپه کشورمان در پایان می گوید : با تمام توان تمرین می کنم تا سهمیه المپیک 2012 لندن را برای کشورم به ارمغان بیاورم و امیدوارم با یاری خدا به این هدف دست یابم.
۲۵ خرداد ۱۳۹۰ ۱۰:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.