ملی پوشان وزنه برداری فردا رکوردگیری می کنند

کاروان تیم ملی وزنه برداری کشورمان پنجشنبه از کرمانشاه به تهران می آید و آخرین دور تمرینات این تیم قبل از اعزام به مسابقات جهانی جوانان از روز شنبه در کمپ تیم های ملی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ملی پوشان وزنه برداری کشورمان فردا و در پایان اردوی دو هفته ای کرمانشاه با برگزاری یک رکوردگیری رسمی، از میزان آمادگی خود پس از سپری کردن دو ماه تمرین پرفشار مطلع می شوند.

 کوروش باقری، سرمربی تیم های ملی وزنه برداری کشورمان در نظر دارد در این رکوردگیری، نفرات جوان حاضر در اردو را در شرایط مسابقه قرار دهد. او در این باره گفت: «بسیاری از نفراتی که خود را برای حضور در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان آماده می کنند، تجربه حضور در مسابقات بین المللی را ندارند و من قصد دارم در این رکوردگیری که در قالب مسابقه رسمی برگزار می شود تجربه این وزنه برداران را در انتخاب و مهار وزنه های درخواستی افزایش دهم.»
باقری با اشاره به اینکه اردوی کرمانشاه روز پنجشنبه و با انجام یک جلسه تمرینی سبک به اتمام می رسد افزود: «کاروان تیم ملی وزنه برداری کشورمان روز پنجشنبه از کرمانشاه به تهران می آید و آخرین دور تمرینات این تیم قبل از اعزام به مسابقات جهانی جوانان از روز شنبه در کمپ تیم های ملی برگزار می شود. البته با توجه به نزدیک شدن به مسابقات جهانی مالزی، از فشار تمرینات در تهران کاسته خواهد شد تا تیم اعزامی با آمادگی بالایی به مسابقات جهانی اعزام شود.»

هم اکنون مجید عسگری، جابر بهروزی، ایوب مرادی، کیانوش رستمی، یاسین باقری، سعید محمدپور، محمدرضا براری، کیا قدمی، اصغر ابراهیمی، بهداد سلیمی، رضا عاشوری‌زاده، بهادر مولایی و علیرضا کاظمی نژاد در قالب دو تیم ملی جوانان و بزرگسالان کشورمان در اردوی کرمانشاه حضور دارند.


۲۴ خرداد ۱۳۹۰ ۱۳:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.