پیش به سوی بازیهای المپیک لندن(51)؛آجرلو در گفت و گو با سایت کمیته ملی المپیک: برای آخرین مسابقات جهانی سهمیه دار آماده می شویم

پیش به سوی بازیهای المپیک لندن(51)؛آجرلو در گفت و گو با سایت کمیته ملی المپیک: برای آخرین مسابقات جهانی سهمیه دار آماده می شویم
تیم ملی تیراندازی اهداف ثابت در حالی این روزها اردوهای سختی را تجربه می کند که در روزهای آتی برای کسب حداقل یک سهمیه در آخرین مسابقات جهانی سهمیه دار المپیک آماده می شوند .

یوسف آجرلو ، مسئول استعداد یابی و مربی تیم ملی اهداف ثابت با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : مسابقات مونیخ آلمان ، آخرین دور از مسابقات سهمیه دار المپیک لندن در سطح جهانی می باشد که ما امیدواریم ضمن شرکت در این رویداد پایانی بتوانیم اخرین سهمیه پیش بینی شده را کسب نمائیم .

وی ادامه داد : این مسابقات هفته اول تیرماه در شهر مونیخ و با حضور قهرمانان این رشته برپا می گردد که  تیم ملی تیراندازی کشورمان با 26 تیرانداز در این رویداد حاضر می شود .

آجرلو با اشاره به حضور تیم ملی تیراندازی در اهداف ثابت اظهار داشت :این اردو تا زمان اعزام ادامه داشته و بر اساس مسابقات آزادی درون اردویی که برگزار کردیم وضعیت بچه ها مطلوب ارزیابی شد.


۲۴ خرداد ۱۳۹۰ ۱۲:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.