13 تیرماه؛ اتمام اولین مرحله اردوهای آمادگی بانوان ووشوکار اعزامی به رقابتهای جهانی ترکیه

اولین مرحله از اردوهای تیم ملی ووشو بانوان بزرگسالان کشورمان جهت حضور در رقابتهای جهانی ترکیه در 2 بخش تالو و ساندا تا 13 تیرماه ادامه خواهد داشت.


 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، اولین مرحله از اردوهای تیم ملی ووشو بانوان کشورمان که از 19 خردادماه در آکادمی ووشو برگزار شد تا 13 تیرماه ادامه خواهد داشت.

این اردوها زیر نظر "پانگ یان" و سامره خلیلی به عنوان سرمربی و مربی ساندا و "لوخائو" و آمنه احسانی نژاد به عنوان سرمربی و مربی تالو هدایت می شود.
طبق برنامه اردوهای آماده سازی بانوان 20 روزه خواهد بود و تا زمان برگزاری رقابتهای جهانی ترکیه 9 مرحله اردوی انتخابی در نظر گرفته شده است، ضمن اینکه نیمه اول مرداد ماه دومین مرحله رقابتهای انتخابی بانوان برگزار خواهد شد.

در حال حاضر تمرینات تالو در چارچوب فرمهای استاندارد و تمرینات ساندا در قالب تمرینات بدنسازی در حال برگزاری است و از 26 خردادماه نیز تیم ووشو جوانان در 2 بخش تالو و ساندا به جمع اردو نشینان بزرگسالان اضافه خواهند شد.

گفتنی است رقابتهای جهانی ووشو از 18 لغایت 22 مهرماه در ترکیه برگزار می شود که در بخش ساندا 4 وزن و در بخش تالو نیز نفرات برتر این وزن در بخش انفرادی و یک تیم 2 نفره دوئیلین به این رقابتها اعزام خواهند شد.

۲۴ خرداد ۱۳۹۰ ۱۱:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.