جهت کسب آمادگی برای شرکت در مسابقات کاپ دیویس آسیا ؛تنیس بازان اردوی 10 روزه در کیش برپا کردند

جهت کسب آمادگی برای شرکت در مسابقات کاپ دیویس آسیا ؛تنیس بازان اردوی 10 روزه در کیش برپا کردند
تنیس بازان کشورمان جهت کسب آمادگی برای حضور در مسابقات جام دیویس که به میزبانی جزیره گوام برگزار می گردد از روز گذشته در کیش اردوی 10 روزه برپا گردند .


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ ملی پوشان تنیس باز کشورمان از روز گذشته اردوی 10 روزه ای را در کیش آغاز کردند و پس از ان به آنکارا و بعد به استانبول می روند و سپس جهت شرکت در مسابقات کاپ دیویس آسیا به جزیره گوام در جزایر پاسفیک خواهند رفت . این مسابقات از 18 تیر ماه اغاز می شود و جزء رقابت های دسته 2 آسیاست و موفقیت در آن می تواند جایگاه تنیس ایران را در گروه دسته 2 آسیا تثبیت کند .

شایان ذکر است : مرحله دوم مسابقات فیوچرز نیز هفته گذشته در تهران برگزرا شد و مانتئو مارای از ایتالیا قهرمان این دوره از رقابت ها شد و مرحله بعد این مسابقات نیز مرداد ماه به میزبانی تهران برگزرا می گردد و مرحله دیگر آن نیز زمستان امسال در کیش انجام می شود.

گفتنی است : مسابقات فیوچرز در بالا رفتن رنکینگ جهانی تنیس بازان کشورمان بسیار موثر است و گرفتن هر میزبانی از جانب ایران می تواند 4 نفر را به صورت مستقیم وارد جدول رنکینگ جهانی کند و این از مزایای ویژه کشور میزبان است .
۲۴ خرداد ۱۳۹۰ ۰۹:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.