مسابقات قهرمانی آسیا 2011؛ کوبه ژاپن؛آغاز آخرین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی دو ومیدانی

مسابقات قهرمانی آسیا 2011؛ کوبه ژاپن؛آغاز آخرین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی دو ومیدانی
آخرین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا از امروز دوشنبه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، در اولین مرحله دوندگان سرعت و موانع وارد اردو شده و بقیه اعضای تیم از روز پنجشنبه هفته جاری به اردو اضافه خواهند شد.

ضمن اینکه برخی از ورزشکاران دعوت شده به اردو بایستی در مسابقات انتخابی دانشجویان جهان که طی روزهای پنجشنبه و جمعه در ورزشگاه آفتاب انقلاب برگزار خواهد شد، شرکت کنند.

رضا قاسمی، سجاد هاشمی آهنگری، هادی رحیمی، روح الله عسگری، پیمان رجبی،‌ مجتبی پوستچی و امین قلیچی دوندگان سرعت کشورمان از جمله ورزشکاران حاضر در اردو هستند که زیر نظر مربیان به تمرین می پردازند.

کاوه موسوی، محمد خزایی ، محمد محسن ربانی ، محمود صمیمی،‌سجاد مرادی، عبدالجلیل توماج، هادی سپهرزاد، رضا مقدم ، احسان حدادی، کیوان قنبرزاده، مسلم نیازدوست ، حسین کیهانی ، احسان مهاجر شجاعی، امیر مرادی دیگر ورزشکاران کشورمان در این اردو خواهند بود.

در بخش بانوان، مریم طوسی، سپیده توکلی، لیلا رجبی، محبوبه غیور و لیلا ابراهیمی نیز در اردو شرکت خواهند داشت.
پژمان مرادی، داریوش صمیمی، ایوب دادروان و فریبا سراجی به عنوان مربی و ایگور مزگوف به عنوان ماساژور در این اردو حضور دارند.

این اردو تا اعزام تیم به مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن که از 16 تا 19 تیرماه در شهر کوبه ژاپن برگزار خواهد شد، ادامه خواهد داشت.

۲۴ خرداد ۱۳۹۰ ۰۹:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.