گزارش خبرنگار اعزامی از سنگاپور؛تفتیان پس از راهیابی به فینال دو ‌١٠٠ متر: می‌توانم مدال بگیرم

گزارش خبرنگار اعزامی از سنگاپور؛تفتیان پس از راهیابی به فینال دو ‌١٠٠ متر: می‌توانم مدال بگیرم
دونده‌ی تیم نوجوانان ایران در رشته‌ی ‌١٠٠ متر پس از راهیابی به فینال این مسابقات گفت: تلاش می‌کنم تا در فینال این رقابت‌ها رکورد خود را به زیر ‌١١ ثانیه برسانم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و خبرنگار اعزامی از سنگاپور، حسن تفتیان پس از راهیابی به مرحله‌ی فینال مسابقات ‌١٠٠ متر دوومیدانی بازی‌های آسیایی نوجوانان اظهار کرد: کسب این موفقیت را به خانواده و مربی‌ام تبریک می‌گویم و امیدوارم بتوانم در فینال برای ایران مدال کسب کنم.
وی افزود: من در این مسابقات رکورد ‌١٦/١١ را به ثبت رساندم و معتقدم که می‌توانم نتیجه‌ی بهتر از این هم بدست بیاورم. تمام تلاش خود را انجام می‌دهم تا رکوردم را به زیر ‌١١ ثانیه برسانم و در فینال موفق شوم.
تفتیان خاطرنشان کرد: حریفان بسیار خوبی داشتم، به خصوص دونده‌ی ژاپنی که رقیب اصلی من است. با این حال وقتی توانسته‌ام در میان ‌٢٤ نفر سوم شوم، پس می‌توانم در فینال نیز موفق باشم. بی‌تردید تمام تلاش خود را انجام خواهم داد تا با کسب مدال در مرحله‌ی فینال برای ایران کسب افتخار کنم. با این حال باید تا جمعه با آرامش کار خود را ادامه بدهم.
همچنینی زهرا رییسی نماینده‌ی دختران ایران در رشته‌ی دوی ‌١٠٠ متر بانوان نیز اظهار کرد: این نخستین تجربه‌ی من در میادین بین‌المللی بود و خوشبختانه توانستم در گروه خود سوم شوم. به هر حال درست است که نتوانستم به مرحله‌ی بعد راه پیدا کنم اما، مهم این است که تجربه‌ی خوبی از این رقابت‌ها کسب کردم و می‌توانم از این تجربه در آینده استفاده کنم.
وی افزود: رقیبان بسیار قدرتمند و خوبی در این رقابت‌ها داشتم. با این حال تمام توان خود را به کار گرفتم. اما، شاید آنها بهتر از من تمرین کرده بودند و در نهایت این نتیجه بدست آمد. امیدوارم که با تجربیات حاصل از حضور در این مسابقات بتوانم نتایج بهتری برای تیم دوومیدانی ایران بدست آورم. در مجموع سطح این مسابقات بسیار بالا بود.

 

۹ تیر ۱۳۸۸ ۱۵:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.