اردونشینی شمشیربازان پیش از مسابقات آسیایی کره

اردونشینی  شمشیربازان پیش از مسابقات آسیایی کره
مردان شمشیرباز سه اسلحه ( سابر ، اپه و فلوره )کشورمان برای حضور در مسابقات آسیایی کره جنوبی از فردا 24 خرداد ماه به اردوی آمادگی دعوت شدند .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ این اردو که به مدت 23 روز در سالن شمشیربازی آکادمی ملی المپیک برگزار می گردد جهت آمادگی هر چه بیشتر شمشیربازان برای حضور در رقابت ها آسیایی کره جنوبی برگزار می شود .

بر همین اساس در اسلحه فلوره علیرضا سلیمانی ورکانه ، شروین طلوعی ، حمید نجفی ، حامد صیاد قنبری ، وحید  ذو الفقاری ، و امید زمانی با مربیگری اولگ باتانوف و محمد اقراری به تمرین خواهند پرداخت .

همچنین علی یعقوبیان ، عبد الله سراجیان ، سجاد فیض عسگری ، سامان آزادیان ، طاهر عاشوری ، محمد اسماعیلی و حامد صداقتی ملی پوشان اسلحه اپه کشورمان هستند که به همراه یوگنی بیرکف و سیامک فیض عسگری  سر مربی و مربی تیم در اردو شرکت می کنند .

 در اسلحه سابر نیز مجتبی عابدینی ، حمید رضا طاهر خانی ، محمد فتوحی ، سید علی پاکدامن ، محمد رهبری ، امین قربانی و فرزاد باهر ارس باران به اردو دعوت شده اند که ریز نظر گرگوری کرینکو و علیرضا طاهرخانی ( سر مربی و مربی تیم ) به تمرین می پردازند .

مسابقات قهرمانی آسیا ( کره جنوبی ) از 17 تا 24 تیر ماه به صورت تیمی و انفرادی برگزار می شود و امتیاز این رقابت ها برای راه یابی به مسابقات  المپیک 2012 لندن از اهمیت بسزایی  برخوردار است .
۲۳ خرداد ۱۳۹۰ ۱۳:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.