مربی تیم ملی تنیس روی میز جوانان در گفتگو با سایت کمیته: با تمام قدرت در رقابتهای قاره ای شرکت می کنیم

مربی تیم ملی تنیس روی میز جوانان  در گفتگو با سایت کمیته: با تمام قدرت در رقابتهای قاره ای شرکت می کنیم
مربی پینگ پینگ جوانان کشورمان زمان مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا را 29 تیر تا دوم مرداد ماه اعلام کرد و گفت اردوی آمادگی جهت حضور در این رقابت ها از روز گذشته در آکادمی بین المللی تنیس روی میز تهران آغاز شد.

محسن شیشه گرها مربی تنیس روی میز تیم ملی جوانان کشورمان در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت : اردوی آمادگی نوجوانان و جوانان تنیس باز کشورمان جهت حضور در مسابقات قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا در آکادمی بین المللی تهران آغاز شد . پینگ پینگ بازان حاضر در این اردوها دردو نوبت صبح و عصر تمرین می کنند و در خلال آن تمرینات بدنسازی نیز در آکادمی ملی المپیک انجام خواهند داد.

وی افزود : مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا از 29 تیر ماه تا دوم مرداد ماه در دهلی نو برگزار خواهد شد و در این مدت علاوه بر این تمرینات ملی پوشان نوجوان در مسابقات قهرمان کشوری نوجوانان قزوین که 7 تا 11 تیر ماه است و ملی پوشان جوان در مسابقات تور حرفه ای اراک که 26 خرداد ماه می باشد نیز بعنوان بازی های تدارکاتی شرکت می کنند .

محسن شیشه گرها در ادامه می گوید : در این مسابقات همه کشورهای آسیایی شرکت دارند و می توان گفت سطح این رقابت ها بسیار بالاست چرا که تمامی صاحب نامان تنیس روی میز جهان مثل  چین ، کره شمالی ، جنوبی ،ژاپن و هنگ کنگ آسیایی هستند و در این رقابت ها نیز حضور دارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد : روی تیم های نوجوانان بعنوان تیم های پایه کار می کنیم تا آمادگی لازم را کسب کنند و پشتیبان محکمی برای تیم ملی بزرگسالان باشند . برای جوانان نیز کار سختی در پیش داریم بنابراین سعی می کنیم اردوهای پرباری داشته باشیم تا با قدرت هر چه تمام تر در رقابت ها حاضر شده و نسل آینده تیم ملی تنیس روی میز را هر چه درخشان تر ببینیم .

شایان ذکر است : مسابقات قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا در قسمت انفرادی، دونفره و تیمی در دهلی نو برگزار می شود. این رقابت ها در رده سنی جوانان به صورت سوئیت لینگ و در رده سنی نوجوانان به صورت کوربیلون (1 بازی دونفره و 4 بازی انفرادی) برگزار خواهد شد. و ملی پوشان جوان کشورمان زیر نظر محسن شیشه گرها تمرین می کنند و محسن کارنما هدایت تیم ملی نوجوانان را بر عهده دارد.


۲۲ خرداد ۱۳۹۰ ۱۰:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.