پیش به سوی المپیک لندن (46)؛هامونی حقیقت در گفتگو با سایت کمیته:با 13 تیرانداز عازم رقابتهای جهانی اسلوونی می شویم

پیش به سوی المپیک لندن (46)؛هامونی حقیقت در گفتگو با سایت کمیته:با 13 تیرانداز عازم رقابتهای جهانی اسلوونی می شویم
تیم ملی تیراندازی در اهداف پروازی در حالی یک دور دیگر از اردوهای خود با مربی ایتالیایی را پشت سر گذاشت که با نزدیک شدن به مسابقات جهانی اسلوونی ، با تلاش بیشتری برای کسب سهمیه المپیک تمرین می کنند.


احمد رضا هامونی حقیقت، مسئول برنامه ریزی و اهداف فدراسیون تیراندازی با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت :  امروز ، آخرین روز تمرینات دو هفته ای تیم ملی تیراندازی اهداف پروازی با مربیگری آقای درادبی می باشد که پس از آن از فردا به مدت یک هفته تیم استراحت خواهد داشت .

وی ادامه داد : با از دست دادن مسابقات جهانی سیدنی، چین و شیلی که در تمامی آنها  سهمیه المپیک توزیع می شد ، برای تحقق اهداف دراز مدت تیم ملی تیراندازی و کسب دو سهمیه المپیک تنها دو رویداد پیش رو داریم که اسلوونی نزدیک ترین آنهاست که قرار است 12 تیرماه تیم به این مسابقات اعزام شود .

مسئول برنامه ریزی فدراسیون تیراندازی تصریح کرد: مسابقات اسلوونی یکی از مهمترین رویدادهایی است که تیراندازان اهداف پروازی پیش رو دارند که  امیدواریم با برنامه ها و تمرینات درادبی موفق به کسب یکی از سهمیه های پیش بینی شده بشویم .

حقیقت در خاتمه افزود : تیم ملی تیراندازی اهداف پروازی با 13 ملی پوش در مسابقات اسلوونی حاضر می شود و اگرچه ترکیب اصلی نهایی است ولی پیش از اعزام طی یک مسابقه داخلی تیراندازان مورد آزمون قرار می گیرند.
۱۸ خرداد ۱۳۹۰ ۱۱:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.