از دوشنبه هفته آینده اردوی تیم ملی آبهای آرام آغاز می شود

از دوشنبه هفته آینده اردوی تیم ملی آبهای آرام آغاز می شود
با توجه به در گیری اردو نشینان با امتحانات درسی چند روزی تمرینات آنها تعطیل بود که از دوشنبه هفته آینده اردوی مجدد آنها آغاز می شود.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛رئیس کمیته آبهای آرام فدراسیون قایقرانی  با اعلام این خبر گفت : هدف از حضور در مسابقات کاپ شناسایی رقیبان آسیایی و آشنایی با نقاط ضعف قایقرانان بود که تا حد زیادی به این مهم دست پیدا کردیم.

محسن میلاد تصریح کرد: همانطور که مربیان در جلسه هیات رئیسه توضیحات لازم را دادند با توجه به برنامه ریزی هایی که انجام داده بودند به اهداف مورد نظر دست پیدا کردند.
وی افزود: نتایج هم در کل قانع کننده بود و حضور در این رقابت ها کمک شایانی به کسب موفقیت در مسابقات اصلی که در پیش داریم خواهد کرد.

میلاد در خصوص ادامه برگزاری اردوهای تیم ملی از هفته آینده اردو ها را آغاز میکنیم: وی ادامه داد: البته بچه ها در شهرهای خودشان با توجه به برنامه ریزی که مربیان انجام داده اند تمرینات خود را پی می گیرند و با آغاز اردوها از هفته آینده با قدرت برای مسابقات پیش رو آماده می شوند.
میلاد اظهار داشت: مهمترین مسابقاتی که در پیش داریم مسابقات قهرمانی جهان و قهرمانی جوانان جهان است و در نهایت برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا مهرماه در تهران آماده می شویم.

وی درخصوص ملی پوشان شرکت کننده در مسابقات پیش رو بیان کرد: نفرات تا حد زیادی مشخص هستند البته ممکن است یک تغییرات جزئی در ترکیب تیم ملی انجام شود.

 
۱۸ خرداد ۱۳۹۰ ۱۱:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.