/نشست بررسی مشکل خروج بازیکنان تیم ملی امید برگزار شد/سردار باران چشمه ابراز امیدواری کرد موضوع بزودی حل شود

/نشست بررسی مشکل خروج بازیکنان تیم ملی امید برگزار شد/سردار باران چشمه ابراز امیدواری کرد موضوع بزودی حل شود
مسئولین کمیته ملی المپیک،فدراسیون فوتبال،تربیت بدنی نیروهای مسلح و سازمان نظام وظیفه عمومی طی نشستی به بررسی و رفع مشکل خروج اعضای تیم ملی امید کشورمان پرداختند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در این نشست که ساعت 10 صبح امروز و با حضور بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته المپیک، مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون فوتبال، سردار باران چشمه رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح، دکتر نفرزاده معاون فنی تربیت بدنی نیروهای مسلح و حسین کهندانی مدیر تشریفات کمیته ملی المپیک  در محل دفتر دبیر کل کمیته ملی المپیک برگزار شد، حاضرین به تشریح مشکلات موجود و راههای حل این موضوع پرداختند.


در ابتدای این نشست افشارزاده با اشاره به اهمیت دیدار پیش روی تیم ملی امید مقابل تیم عراق و آرزوی چندین ساله ایرانیان برای حضور تیم ملی ایران رد بازیهای المپیک خواستار همکاری ویژه نظام وظیفه و تربیت بدنی نیروهای مسلح شد.
افشارزاده در این خصوص گفت: خوشبختانه در حال حاضر با توجه به اتمام رقابتهای لیگ برتر و انتخاب کادر فنی جوان و متعهد تنها مشکل موجود خروجی بازیکنان است که امیدواریم با رفع آن تیم ملی امید بتواند به آرزوی دیرینه هموطنان ایرانی جامه عمل بپوشاند. کمیته ملی المپیک آماده هرگونه پیگیری و فعالیت است تا این موضوع در اسرع وقت مرتفع گردد.

مهدی تاج نیز با تاکید بر پیگیری این موضوع از سوی فدراسیون فوتبال خواستار این شد تا با رفع سریع مشکل خروجی بازیکنان تیم امید ، کادر فنی و اعضای تیم بتوانند با خیالی آسوده به پیگیری تمرینات و حضوری قدرتمند مقابل تیم ملی عراق بپردازند.


سردار باران چشمه نیز ابراز امیدواری کرد تا با همکاری کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال این مشکل سریعا حل گردد. وی در این خصوص گفت: تربیت بدنی نیروهای مسلح و نظام وظیفه عمومی با توجه به حساسیت این موضوع تمام تلاش خود را بکار خواهند بست تا تیم ملی امید ایران با تمام نیروهای اصلی و بدون کوچکترین دغدغه در این دیدار سرنوشت ساز حضور یابد.


وی رد پایان خطاب به اردونشینان تمامی تیم های ملی گفت: بهترین راه برای جلوگیری از مشکلاتی از قبیل عدم اعزام این است که ورزشکاران در ابتدای حضور در اردو وضعیت وظیفه عمومی خود را مشخص کنند بدین ترتیب که اگر دانشجو و دانش آمور هستند مجوزات لازم را تحویل مسئولین فدراسیون مربوطه بدهند و اگر مشمول هستند پیگیر وضعیت خدمت خود گردند. 

گفتنی است، در پایان این نشست حاضرین راهی کمپ تیمهای ملی فوتبال شدند تا در دیدار با کادر فنی و ملی پوشان مشکلات خروجی تک تک بازیکنان را از نزدیک بررسی نمایند.

۱۷ خرداد ۱۳۹۰ ۱۲:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.