آغاز رکوردگیری از تیم های ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان

تیم ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان کشورمان که از هفته گذشته دور جدید تمریناتش را زیر نظر جورج زالای، سرمربی مجارستانی این تیم در کمپ تیم های ملی وزنه برداری آغاز کرده بود، فردا رکوردگیری می کند.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون؛ وحید خدادادی از خوزستان، محمد اصغر نژاد و غلامرضا اصغرخانی از گیلان، میلاد رشیدی و عماد باقری از کرمانشاه، علی اصغر رادمنش، حسین ابراهیم زاده و امیر حسین نظام الرعایا از اصفهان، حسین بیرانوند و میلاد رستگار از مازندران، همایون تیموری از البرز، امیر حقوقی از آذربایجان شرقی، عادل فتحی از کردستان، محمود وطن خواه از خراسان جنوبی، مهدی میرزایی از ایلام، میلاد اورنگی از فارس و ارسطو موسی نسب از استان اردبیل 17 وزنه برداری هستند که پس از یک هفته حضور در اردوی تیم ملی، فردا رکوردگیری می کنند. زالای در نظر دارد پس از این رکوردگیری روی نام وزنه بردارانی که پائین تر از حد انتظار هستند خط قرمز بکشد تا دور جدید تمرینات تیم های ملی نوجوانان و جوانان کشورمان جهت حضور در مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا از هفته آینده با تعداد نفرات کمتری برگزار شود.

مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا شهریور ماه سال جاری در پاتایای تایلند برگزار می  شود و فدراسیون وزنه برداری در نظر دارد با دو تیم کامل در این رقابتها شرکت کند.


۱۷ خرداد ۱۳۹۰ ۱۱:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.