دیدار رئیس کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان آسیا با بهرام افشار زاده

دیدار رئیس کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان آسیا با بهرام افشار زاده
رئیس کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان آسیا به همراه رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان ایران با حضور در کمیته ملی المپیک با بهرام افشارزاده دبیر کل دیدار و گفتگو کردند.


به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک؛ دنیس تن رئیس سنگاپوری کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه که به ایران سفر کرده است روز گذشته به همراه دکتر کاظم نظم ده رئیس فدراسیون ناشنوایان ایران و دبیر فدراسیون ، با حضور در کمیته ملی المپیک با دبیر کل کمیته دیدار و گفتگو کردند.

بهرام افشار زاده در این نشست ضمن خوشامد گویی به رئیس کنفدراسیون ورزشهای ناشنوایان آسیا تصریح کرد: فدراسیون ناشنوایان کشورمان در این مدت جزو فدراسیونهای فعال کشورمکان محسوب شده و قهرمانان آن عناوین متعددی را در عرصه برون مرزی برای ورزش ایران کسب می کنند که از اهمیت بسیاری برای ما بخوردار است که البته حضور آقای نظم ده  در راس این فدراسیون خود بر روند رو به رشد این فدراسیون کمک کرده و شدت بخشیده و کمیته ملی المپیک نبز بر خود لازم می داند تا از تلاشهای این فدراسیون در عرصه داخلی و برون مرزی حمایت کند.

گفتنی است، طی 55 سالی که از تاسیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان ایران می گذرد ، برای اولین بار است که بالاترین مقام ورزش ناشنوایان آسیا به ایران سفر می کند.

لیم هنگ تاک خزانه دار و عضو کمیته اجرایی کنفدراسیون آسیا هم دنیس تن را در این سفر همراهی می کند. در سفر دنیس تن به ایران، میزبانی سمینار فنی ورزشی آسیا – اقیانوسیه به ایران سپرده شد و این سمینار خرداد ماه سال آینده برگزار می شود.
۱۷ خرداد ۱۳۹۰ ۱۰:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.